3h
آقای کاشانی انگار چند نکترو نمیدونن که باید بهشون یادآوری کرد ،- اولا اینکه نتیجه عدم مطالبات مردمی از تیم مذاکره کننده اون دوران شد جام زهری که به امام راحل دادن پس قبل از بیان یک مطلب خوب همه جنبهاشو بسنج ،- نکته بعدی اینه که اقای کاشانی ما تجربه ننگین برجام رو داشتیم که با بهانه هایی که همین
5 MB
وفاقی ها چرا ثبات شخصیتیندارن، یکی به نعل یکی به میخبس دیگه آقای کاشانی 🤦🏻
18:03 - 27 June 2026

2 Reactions
30 Views