چرا همیشه راه حل مشکلات رو تو تعطیل کردن می بینید؟!
@iranpars13 March 2025Replying toوای خدایا! این تصمیم شخص آقای #پزشکیان هست! امیدواریم واقعیت نداشته باشه! موجب دلسردیه. اگر هم بخاد اینو ببره زیر نظر یک معاونت، باز هم جالب نیست. چون اینکار یعنی اولویت نیست! چه خبره؟!سازمان ملی هوش مصنوعی در زمان #شهید #رئیسی تاسیس شد.#هوش_مصنوعی
@shireZakhmi13 March 2025Replying toجناب خَرامید، این سازمان رو جناب دکتر دهقانی برای ارتقا علمی ایران عزیز احیا کردند اما متاسفانه جانشین ایشون، نتونستن..! این یه سوال بود که چرا دکتر دهقانی با اون همه توانایی رو گذاشتن کنار! جنابشان چون اجازه نمیداد پول بیت المال به تاراج بره ونون خیلی از مفت خورها آجر شده بود..
@Ehsan135541713 March 2025Replying toمدت ها پیش رهبر فرزانه ما دستور فعالیت در حوزه هوش مصنوعی رو دادند.هر جا حرف رهبری زمین مانده ضربه خورده ایم🤔
@nayere87513 March 2025Replying toچرااااا واقعا؟!جوانان دانشجو و دانشمندان حوزه رسانه نگذارید پرچم هوش مصنوعی در ایران زمین بماند✊
@narges_asadzadeh13 March 2025Replying toفقط یه سوال: چرا هر چیزی که میتونه مفید باشه رو حذف میکنید؟