اجازه بدید قبول نکنم،لایحه عفاف و حجاب رو به بهانه شعله ور شدن اغتشاش و سوءاستفاده دشمنان و شکست وحدت اجراء نکردن، ولی الان در این شرایط حاد و شکننده این برنامه حذف ارز ترجیحی که از قبل معلومه که شکست می خوره رو دارن اجراء می کنن... اقتصاد رو می تونیم جراحی کنیم اما مسئله حجاب خطرناکه؟!
