به نظرم مشروعیت نظام رو مردم با همراهی یا عدم همراهی شون با نظام نشان میدهند. الان در حال پسرفت هستیم با این دست فرمون. آخر دوره روحانی لب پرتگاه بودیم مرحوم رییسی با همدلی با مردم و با صداقتی که از طرف مردم حس شد جلوی فروپاشی رو گرفت.ولی الان با قلدری داریم میریم سمت ایجاد نارضایتی حداکثری.