برگ کوچکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی 30 سال بعد از جنگ هشت ساله نفرین بر خودتحقیرهای وطن فروش غربگدا
9 MB
@Kiwiana5 June 2026بعضی دستاوردا مثل این میمونه که یه پدر و مادر یه بچه ۵ ساله رو به سرپرستی بگیرن، وقتی بیست سالش شد بیان بگن آره، این بچه از وقتی ما سرپرستش شدیم یه متر و بیست سانت افزایش قد داشته، دایره لغاتش نسبت به اون اوایل افزایش پیدا کرده، و از همه مهمتر، ۱۵ سال رفته روی سنش. ایول به ما💪🏼
@MAZLOMAJAZI5 June 2026Replying toولی جمهوری اسلامی میتونه بگه اگه من نبودم الان بچه ای هم نبود.(الان مردم به امثال صدام میگفتن سید الرئیس)
@Narsis_805 June 2026Replying to andنوح که نیست تا الان زنده بمونه 🤣تازه زمان شاه هم قدرت چندانی نداشته اینو از کجا اوردی
@MAZLOMAJAZI6 June 2026Replying toیکم با فکر بررسی کن ببم جان.زمان شاه بقیه کشورا محکم میگوزیدن یه قسمت از ایران جدا میشده،مثل آرارات و زرکوه و بقیه.در ضمن روح الله خمینی سال ۶۸ از دنیا رفت، ولی الان بهش میگن امام ،نکنه زندس؟