برگ کوچکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی 30 سال بعد از جنگ هشت ساله نفرین بر خودتحقیرهای وطن فروش غربگدا
9 MB
@Kiwiana5 June 2026بعضی دستاوردا مثل این میمونه که یه پدر و مادر یه بچه ۵ ساله رو به سرپرستی بگیرن، وقتی بیست سالش شد بیان بگن آره، این بچه از وقتی ما سرپرستش شدیم یه متر و بیست سانت افزایش قد داشته، دایره لغاتش نسبت به اون اوایل افزایش پیدا کرده، و از همه مهمتر، ۱۵ سال رفته روی سنش. ایول به ما💪🏼
@MAZLOMAJAZI5 June 2026Replying toولی جمهوری اسلامی میتونه بگه اگه من نبودم الان بچه ای هم نبود.(الان مردم به امثال صدام میگفتن سید الرئیس)
@Narsis_805 June 2026Replying to andنوح که نیست تا الان زنده بمونه 🤣تازه زمان شاه هم قدرت چندانی نداشته اینو از کجا اوردی
@MAZLOMAJAZI6 June 2026Replying toیکم با فکر بررسی کن ببم جان.زمان شاه بقیه کشورا محکم میگوزیدن یه قسمت از ایران جدا میشده،مثل آرارات و زرکوه و بقیه.در ضمن روح الله خمینی سال ۶۸ از دنیا رفت، ولی الان بهش میگن امام ،نکنه زندس؟
@MAZLOMAJAZI7 June 2026Replying toخب دلقلک قبل اینکه بیای ک.شر ببافی یکم فکر کن ،عقل مال توعه ؛نه کم میشه نه هزینه داره یکم ازش استفاده کن.هوش طبیعی اگه جواب نمیده از هوش مصنوعی استفاده کن.