محمد عباسیان لاری
@M_lari
دیروز کانال ۱۴ رژیمصهیونیستی گفته:
ارتش اسرائیل برای رفع یک تهدید، به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان حمله کرده و لبنانی ها هم گفتن دو نفر کشته شدن ....
آقای
#قالیباف
نظری ندارید در مورد این خون های که همچنان ریخته میشه؟!
11:11 - 24 June 2026
71
Views
Replying to
@M_lari