دیروز کانال ۱۴ رژیم‌صهیونیستی گفته: ارتش اسرائیل برای رفع یک تهدید، به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان حمله کرده و لبنانی ها هم گفتن دو نفر کشته شدن ....آقای #قالیباف نظری ندارید در مورد این خون های که همچنان ریخته میشه؟!
11:11 - 24 June 2026

71 Views