📂حجاب، جمهوری اسلامی و زوراء/ بخش سوم و پایانیمیگویند در جنگ آتی، بر سرمان بمب اتم خواهند ریخت (و احتمالاً بمبها جدیدی که نمیشناسیم).💎از امام صادق نقل است که:«در حوالی ری، کوه سیاهی است که در پایین آن شهری بنا میشود و آن «دار الزوراء» است. شهری که ساختمانها وکاخهایش مانند قصرهای بهشت است
📂حجاب، جمهوری اسلامی و زوراء/ بخش دوم▫️موضوع بیحجابی در بسیاری موارد، لجبازی و دهنکجی به کلیت دین و نظام است، این را این شبهای ماه محرم -که همیشه برای همه، حتی عرقخورها و زندیقها حرمت داشته- بیشتر حس میکنم: زنان بیحجاب شهر تهران، حرمت برای هیچ چیزی قائل نیستند، و در این شبهای عزای
Show this thread
و زنانش (در زیبایی) مانند حورالعین هستند، آن زنها لباس کفار را میپوشند و با پوشش کفار خود را می آرایند.... دار الفاسقین زورا، مشمول لعنت و غضب خداوند است. فتنهها و آشوبها آنرا ویران میسازد و به کلى متروک میشود. به خدا قسم همهگونه عذاب -که بر امتهاى مُتمرّد و سرکش از اول خلقت تا آخر عالم
رسیده- بر آن فرود مىآید. عذابهایى به آنجا میرسد که هیچ چشمى ندیده و هیچ گوشى نشنیده است. طوفان شمشیر (جنگ)، آنها را فرو گیرد. افترا به خداوند و پیامبر خدا(ص)، حکم کردن بر خلاف قرآن، شهادت دروغ، شرابخوارى، زناکارى، خوردن پلیدیها و خونریزى، چنان در آنجا شیوع یابد که فجایع کل دنیا بهپاىش نرسد
آنگاه خداوند همین مکان را بهوسیلۀ آن آشوبها و آن لشکرها چنان ویران میسازد که وقتى رهگذرى از آنجا میگذرد؛ میگوید: آیا اینجا همان "زوراء" است؟» (بحار الأنوار، ج 53، ص 14 – 15)».〰️البته اینرا میدانم که در خصوص حدیث زورا، اختلاف نظرهایی هست و اینکه بالاخره، کدام شهر، زورای روایات است...اما
با آنچه که میبینم،هر روز بیشتر یقین میکنم که زورا، همین تهران است که انواع گناه و فسق و فجور در آن رواج دارد!🔻تا زمانی که نفس امام سید علی خامنهای در این شهر بود، خدا به حرمت او، ما مردم را از عذاب خویش، مصون میداشت. اکنون که دیگر او هم نیست.....
▫️امام حسین برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد. این روزها، همه سینه میزنیم و چای و غذای هیئات حضرت حسین (ع) را میخوریم، اما بیخیال انگیزۀ قیام حسینی هستیم، بی خیال نهی از منکر!▪️و من منتظر عذاب بر شهری هستم که نهی از منکر در آن رها شده و احدی ارادهای برای اصلاح آن ندارد!
15:04 - 24 June 2026