حالا شما دادگاه جلیلی سر کرسنت و ظریف و روحانی و برگزار کنید تا برسه نبویان !!
Replying to andحالا شما دادگاه جلیلی سر کرسنت و ظریف و روحانی و برگزار کنید تا برسه نبویان !!
Replying to andandخانم کنگرانی محترم،خواستم جواب این شخص را بدم یادم افتاد در اتاقی اینها را شستیم و روی بند انداختیم و هیچ جوابی نداشتند بدن. مع ذالک کسی که با چنین ادبیاتی با شخصی که حداقل دوبرابر او سن داره، حرف بزنه، اصلا نباید جوابش رو داد.امیدوارم یک سری اخراجها و تعدیل از کارها به برخی نرسیده باشد.🤲خدا …Show more
Replying to and 3 othersدر یک اتاقی اینا رو شستیم و گذاشتیم،رو بند‼️حواله به غیب میدی⁉️اولا،تو که از ترس مخاطبان رو محدود کردی که جوابت رو ندن،دم از گفتگو نزنثانیا،من تو اتاق بودم،و دیدم تو و اون اقا،چطور در مقابل منطق و استدلال اقای جمشیدی و نظریان مفید،مستاصل شدید و فرار کردید.
ثالثا، امثال تو شب و روز در حال تخریب و متکلک انداختن به کسانی هستی،که لنگه کفش اونا هم محسوب نمیشی،دم از ادب نزن،به تو نمیادرابعا، معلوم وقتی از پس منطق و استدلال اقای جمشیدی،بر نمیاید،شروع به تخریب کنید.
Replying to and 3 othersآقای عبداللهی بنظرت در فضای مجازی چه کسی رو بیصدا میکنند؟؟🤔کسی که اساسا هرچی بگه برای آدم مهم نیست فلذا مسدود یا محدود نمیشه، فقط بیصداش میکنند😊 بنده هم یکسال بیشتره شما رو بیصدا کردم چون در کنش رسانهای خودتون چندروییِ آشکاری داشتید، در هر اتاقی به رنگ اون اتاق در اومدید، در شخصی یک جور بودید،…Show more
@Amout1dReplying to and 4 othersمردی فکر کرد گوشِ زنش سنگین شده؛ دکتر گفت از ۴ متر بپرس «شام چی داریم؟» و هر بار نزدیکتر شو.از ۴ متر، ۳ متر، ۲ متر، ۱ متر پرسید و جوابی نگرفت.آخر رفت پشت سرش؛ زن برگشت گفت: «مگه کری؟! چهار بار گفتم: خوراک مرغ!»از قابلیت کری ویراستی استفاده میکنی به گمانت کری؟ سمعکت🦻 را بگذار و خلاص/۱
@Amout1dتهدید حقوقی، جای استدلال را پُر نمیکند. محکمه محل اثبات توهین است، نه محل اثبات رنجش شخصی. اینکه تشخیص توهین را «مثل آب خوردن» بدانید، ملاک قانونی نیست./٢
@Amout1dاگر نقدی بر حرف ایشان دارید، با منطق پاسخ دهید؛ اگر ندارید، پناه بردن به قدرتنمایی و ارعاب، بیشتر شبیه اعتراف به ناتوانی در جواب است تا دفاع از حق.و آخر؛ ادب را با تهدید نمیشود تحمیل کرد، همانطور که احترام را با اخطار نمیشود گرفت./٣
Replying to and 4 othersیه روز یه گاو پاش می شکنه دیگه نمی تونه بلند شه، کشاورز دامپزشک میاره. دامپزشک می گه اگه تا 3 روز گاو نتونه رو پاش بایسته گاو رو بکشید،گوسفند اینو می شنوه و میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو گاو هیچ حرکتی نمی کنه... روز دوم باز دوباره گوسفند بدو بدو میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو رو پات بایست ب…Show more
@Amout1dReplying to and 4 othersداستانت را که خواندم، فقط یک نکته جا افتاده بود: گاهی آنکه خیال میکند «گوسفندِ نصیحتگر» است، در واقع همان کشاورزیست که از اول دنبال بهانه برای سر بریدن دیگری بوده/۱
Replying to and 4 othersخیلی صبوری کرده،که شما رو مسدود نکرده😊،معمولا بعد اولین نقد مسدود میکنن‼️
@Amout1dReplying to and 5 others«دو تا دیس» 🍚 پلو خالی گذاشتی جلوش؟😁 مرغ بریان 🐔 🍗 نبود؟ خب! معلوم است افاقه نمیکند. اینکه ازت شکایت نبرده، خدا را شاکر باش!