4d
درخواست #محاکمه_نبویانشما که قاضی هستید چرا؟شما دیگه چرا آخرت خودتون رو دارید میفروشید؟؟؟#نبویان خودش تصریح می‌کنه چیزی که من داشتم میخوندم به هیچ‌وجه محرمانه نبود پس یا شما داری دروغ میگی یا ایشونبه جای حمله به نبویان ( که معلومه بدجایی رو سوزنده) بریدتقاضا کنید قوه نبویان رو بکشونه پای میز…Show more
#گفتگوی_کوتاه *****💢- به بهانۀ افشای اسناد محرمانه در سیمای ج.ا.ایران بوسیلۀ نبویان 1️⃣گفت : در بارۀ مذاکرات می گویند : چون محرمانه است، پس خیانتی در کار است .گفتم : مذاکرات در همۀ دوران ها محرمانه بوده . پس اگر محرمانگی دلیل خیانت باشد همۀ مذاکرات، خیانت و مذاکره کنندگان خائن بوده اند. #مذاکر…
Show more
Profile picture of ‌🇮🇷نیلوفر کنگرانی🇮🇷‌
حالا شما دادگاه جلیلی سر کرسنت و ظریف و روحانی و برگزار کنید تا برسه نبویان !!
Profile picture of ‌کیان اکبرزاده‌
خانم کنگرانی محترم،خواستم جواب این شخص را بدم یادم افتاد در اتاقی اینها را شستیم و روی بند انداختیم و هیچ جوابی نداشتند بدن. مع ذالک کسی که با چنین ادبیاتی با شخصی که حداقل دوبرابر او سن داره، حرف بزنه، اصلا نباید جوابش رو داد.امیدوارم یک سری اخراج‌ها و تعدیل از کارها به برخی نرسیده باشد.🤲خدا …Show more
Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
در یک اتاقی اینا رو شستیم و گذاشتیم،رو بند‼️حواله به غیب میدی⁉️اولا،تو که از ترس مخاطبان رو محدود کردی که جوابت رو ندن،دم از گفتگو نزنثانیا،من تو اتاق بودم،و دیدم تو و اون اقا،چطور در مقابل منطق و استدلال اقای جمشیدی و نظریان مفید،مستاصل شدید و فرار کردید.
Profile picture of ‌مهدی عبدالهی‌
ثالثا، امثال تو شب و روز در حال تخریب و متکلک انداختن به کسانی هستی،که لنگه کفش اونا هم محسوب نمیشی،دم از ادب نزن،به تو نمیادرابعا، معلوم وقتی از پس منطق و استدلال اقای جمشیدی،بر نمیاید،شروع به تخریب کنید.
Profile picture of ‌کیان اکبرزاده‌
آقای عبداللهی بنظرت در فضای مجازی چه کسی رو بی‌صدا میکنند؟؟🤔کسی که اساسا هرچی بگه برای آدم مهم نیست فلذا مسدود یا محدود نمیشه، فقط بیصداش میکنند😊 بنده هم یکسال بیشتره شما رو بیصدا کردم چون در کنش رسانه‌ای خودتون چندروییِ آشکاری داشتید، در هر اتاقی به رنگ اون اتاق در اومدید، در شخصی یک جور بودید،…Show more
Profile picture of ‌آموت 🇾🇪🇮🇷🇵🇸🇱🇧☫‌
مردی فکر کرد گوشِ زنش سنگین شده؛ دکتر گفت از ۴ متر بپرس «شام چی داریم؟» و هر بار نزدیک‌تر شو.از ۴ متر، ۳ متر، ۲ متر، ۱ متر پرسید و جوابی نگرفت.آخر رفت پشت سرش؛ زن برگشت گفت: «مگه کری؟! چهار بار گفتم: خوراک مرغ!»از قابلیت کری ویراستی استفاده می‌کنی به گمانت کری؟ سمعکت🦻 را بگذار و خلاص/۱
Profile picture of ‌آموت 🇾🇪🇮🇷🇵🇸🇱🇧☫‌
تهدید حقوقی، جای استدلال را پُر نمی‌کند. محکمه محل اثبات توهین است، نه محل اثبات رنجش شخصی. این‌که تشخیص توهین را «مثل آب خوردن» بدانید، ملاک قانونی نیست./٢
Profile picture of ‌آموت 🇾🇪🇮🇷🇵🇸🇱🇧☫‌
اگر نقدی بر حرف ایشان دارید، با منطق پاسخ دهید؛ اگر ندارید، پناه بردن به قدرت‌نمایی و ارعاب، بیشتر شبیه اعتراف به ناتوانی در جواب است تا دفاع از حق.و آخر؛ ادب را با تهدید نمی‌شود تحمیل کرد، همان‌طور که احترام را با اخطار نمی‌شود گرفت./٣
یه روز یه گاو پاش می شکنه دیگه نمی تونه بلند شه، کشاورز دامپزشک میاره. دامپزشک می گه اگه تا 3 روز گاو نتونه رو پاش بایسته گاو رو بکشید،گوسفند اینو می شنوه و میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو گاو هیچ حرکتی نمی کنه... روز دوم باز دوباره گوسفند بدو بدو میره پیش گاو میگه بلند شو بلند شو رو پات بایست باز گاو هر کاری می کنه نمی تونه بایسته رو پاش.... روز سوم دوباره گوسفند می ره میگه سعی کن پاشی وگرنه امروز تموم بشه نتونی رو پات وایسی دامپزشک گفته باید کشته شی. گاو با هزار زور پا میشه..صبح روز بعد کشاورز میره در طویله و می بینه گاو رو پاش وایساده از خوشحالی بر می گرده می گه گاو رو پاش وایساده جشن می گیریم... گوسفند رو بکشید. نتیجه اخلاقی:خودتو نخود هر آشی نکن.
15:59 - 24 June 2026



1 Reply

Profile picture of ‌آموت 🇾🇪🇮🇷🇵🇸🇱🇧☫‌
داستانت را که خواندم، فقط یک نکته جا افتاده بود: گاهی آن‌که خیال می‌کند «گوسفندِ نصیحت‌گر» است، در واقع همان کشاورزی‌ست که از اول دنبال بهانه برای سر بریدن دیگری بوده/۱