"در قلب من" میبینم دارم. اگر از حال من میپرسی.
iri@Abrabr5 May 2026معالاسف هیچ سایتی مثل بچۀ آدم باز نمیشه. دات آی آر باز نمیشه چه برسه به دات کام.نه با کروم نه ذرهبین و نه برتینا نه کوفتینا نه زهرمارینا.چون دوست دارد اینترنت را طبقاتی میکند شکایت کجا بریم آخه؟!آقای جمهوری اسلامی به خودت بیا، خستهمون داره درمیاد دیگه.
Mahtab Replied
Mahtab Replied
Mahtab Replied
Mahtab Replied
@Mhoma22 June 2025Replying toعزیزمی، منم برگشتم 😁 ولی نیستی، وقتی توییتر با اون حجم از تنوع موضوع و افکار هست، چرا باید بیای ویراستی که در حد پایگاه بسیج مدارسه😁