مردم در زمان غیبت باید به ولی فقیه جامع الشرایط رجوع کنند .
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersمردم در زمان غیبت باید به ولی فقیه جامع الشرایط رجوع کنند .
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersاز نظر ما آقای خامنه ای و از نظر عراقی ها آقای سیستانی هستند .
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersاگر واقعا معتقد به ولایت آقای خامنه ای هستید، علم کردن شخص احمدی نژاد در مقابل رهبری چیه، این دو قطبی رهبری و احمدی نژاد چه منطقی داره در کلام شما، اگر ولایت اصل است، پرداختن به فرعیات چه دلیلی داره، اصلا چه بحثی داریم اگر همه زیر خیمه ی ولایتیم!؟
@Mohamadali5304 August 2023Replying to and 12 othersاین دوقطبی را شما ایجاد کرده اید .و گرنه من دوگانگی بین آقای خامنه ای و آقای احمدینژاد نمی بینم .
@Naba971434 August 2023Replying to and 12 othersبرادر اصلا گیرم بر فرض محال احمدی نژاد عبد صالح، کجای تاریخ شیعه مالک اشتر را در موازات علی علیه السلام قرار داده اند، اصلا کجا مالک اشتر مورد بحث است، دوقطبی را شما ساختید که احمدی نژاد رو به موازات رهبری تعریف میکنید، مالک در زمان علی علیه السلام تسلیم محض بود!
@baqerkhodadadi13704 August 2023Replying to and 13 othersواقعا در عجبم،،،!!!!شما دارید حضرت علی علیه السلام رو با رهبری مقایسه میکنینمتاسفم برای شما این چه قیاسی این چه منطقیکجا دارین میرینچی رو میخواین ثابت کنین
@baqerkhodadadi13705 August 2023Replying to and 13 othersشما فک کن من اصلا هیچ مذهبی ندارم،ولی مثل این کشور رو هیچ جا نمیشه دید،همه دارن در کمال آرامش دزدی میکنن و حق مردم رو میخورن تا روزی که شایسته سالاری نشه اوضاع همینهاینجا بر اساس دین رتبه میدن بنظرم این اشتباههباید به جوان ها و نخبه ها میدان داده بشهنه امثال جنتی و محسن رضایی،اینها چی میخوان
@Mahdiahmadpour20035 August 2023Replying to and 13 othersارجاعتان می دهم به روزنامه اکونومیست. میزان اختلاس در آمریکا، سالی مابین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد دلار است. کل اختلاس و دزدی در ایران بعد از انقلاب، یعنی در ۴۵ سال، کمتر از ۵ میلیارد دلار بوده است.
@baqerkhodadadi13705 August 2023Replying to and 13 othersپس بفرمایید در حال رقابت اختلاس با آمریکا هستین