کارات و یادم میمونه =)بلاک؟ باشه .
iriThis post was deleted by the post author.
@Tears8 February 2026Replying toو هرچه کشیدهام از امید ِبه کسانی بود که آخر بگویند اجبار مکن مارا ! =)
@Maheman_1928 February 2026Replying toو هر چه کشیدهام از کسانی بود که عزیزانم بودند و درکم نکردند که هیچ، خود زخمی بر ما شدند "[ از آدمای دهنبین که همه روشون تاثیر میذارن متنفرم ]حرف امروز و کار دیروزت رو نمیبخشم'
@Tears5 September 2025Replying toیادمهیه بار شاتی فرستادی از اون دخترهبرشش دادی ، خط خطی کردی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@Maheman_1925 September 2025Replying toبت گفتم بیا تو اکانتم و هرکاری میخوای کنمن اصن عادت ندارم پاک کنم
@Tears5 September 2025Replying toمیدونی تو فقط اومده بودی پیامامونو بخونیمن نمیتونم باورکنم شاید پاک کرده بودی
@Maheman_1925 September 2025Replying toعه؟ نه باباحرفی پیدا نکردی بزنیتو اگه پاک بودی چرا گرخیدی سریع پاک کردی
@Tears5 September 2025Replying toچرا فکرمیکنی ازت میترسم؟واقعا نمیدونم ولی باید بگمنشون ندادن، نگفتن، پنهون کردن، به معنی این که میترسم نیست..
@Maheman_1925 September 2025Replying toتو راست که نه، دروغ میگی در حد ِلالیگا!ترس؟ نهلو رفتن ِدروغات😃
@Maheman_1925 September 2025حالام بایاون بالا جلو آزمایشگاه نشین لطفاً، احتمالاً با پری بیایم درس بخونیم
@Tears5 September 2025Replying toببخشید ولی اون مدرسه مال منم هست و حقم اینه هرجایی بخوام بگردم و ناراحتی تومهم نیست واسم
@Tears5 September 2025Replying toخائن که من نیستمخائن تویی که سارا جونت رو انتخاب کردی ولی یچیزی بگم نمیدونم جوابش اره باشه یا نه ولی از تموموجودم میگم اونقدری که دوستت داشتم اونیهذره نداشت.یا هیچکسی شک نکن اینوشبت بخیر نوتیفی نیادحتی برای این
@Maheman_1925 September 2025Replying toاینکه نوتیفی بیاد یا نه رو تا تایین نمیکنیو اینکه دوست داشتنی که فقط تو حرف بود وعملش واسه یکی دیگه؟اوخی
مآهتا Replied
مآهتا Replied
@Tears5 September 2025Replying toببخشید ولی اون مدرسه مال منم هست و حقم اینه هرجایی بخوام بگردم و ناراحتی تومهم نیست واسم
@Tears5 September 2025Replying toخب تو و دوستت تاحالا نشستید؟نمیدونم شایدم نشستید و نمیدونستم.امسال میشینم