14 June 2026
💥 نگاه ما به تیم مذاکره‌کنندۀ خودمان باید خوش‌بینانه باشد و در عین حال، میدان را حفظ و تقویت کنیم و به‌دقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر می‌کنند، رعایت شود.1⃣ مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت. من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعه‌آمیزی بیفتد.آنچه حقیر مطلع هستم، ره…Show more
Profile picture of ‌علی تقوی‌
@sarbaz_kochak14 June 2026
Replying to
این روش تحلیل در باب مذاکرات از شما بعید به نظر میرسد....تاریخ پر است از حوادثی که دست ولی خدا را بستند....اینکه ما مردم با حمایت و مطالبه گری خود میتوانیم پشتوانه ولی فقیه باشیم بر کسی پوشیده نیست...آقای میرباقری گفتند نگران تیم مذاکره کننده نیستند چون با قبلی ها فرق دارند!!!کاری با این مسئله …Show more
Profile picture of ‌محمود‌
@MahmoudMuslim14 June 2026
اصل بیان آیت الله میرباقری این است که درحال حاضر حفظ انسجام ملی مهمتر است از پافشاری بر تفاهم عالی.بله یه تفاهم عالی میرسیدیم خیلی خوب بود و شدنی، اما درحال حاضر و با مسئولین موجود امکانپذیر نیست، آن هم نه بخاطر خیانت بلکه بخاطر سهل اندیشی و کم ایمانی.
Profile picture of ‌خانم‌صاد‌
@khanomesad14 June 2026
هر زمان رهبر این رو‌گفتند میگیم‌چشم اما زودتر از رهبر یعنی بستن دست امام در برابر مسئولین غربگرای بی‌غیرت
حضرت آقا قبل از آقای میرباقری فرمودند. دعوت به حفظ انسجام و وحدت یکی از مهمترین ارکان پیامهای حضرت آقاست.
21:51 - 14 June 2026

138 Views


3 Replies

Profile picture of ‌خانم‌صاد‌
@khanomesad14 June 2026
باور کنم که شما بیانیه‌های ایشون رو انتخابی میخونید!؟ یا از شروط دهگانه مورد پذیرش رهبری که شخص قالیباف،و نیکزاد به آن اذعان داشتند بی اطلاعید!؟ اساسا تفسیر شخصی شما از این کلمات به سکوت در برابر خطای محاسباتی مسئول جایگاهی نداره

Profile picture of ‌علی تقوی‌
@sarbaz_kochak14 June 2026
برادر من همه پیام آقا رو بخونید...همشو..حفظ وحدت بخش عمدش طبق پیام رهبری بر عهده مسئولینه..نمیشود یک پیام رو اینقد برش داد و سر بسته تحلیل کرد...خطای محاسباتی مسئولین بر تاب آوری مردم تاثیر منفی داره و وحدت رو به‌هم میزنه

Profile picture of ‌علی تقوی‌
@sarbaz_kochak14 June 2026
این شرط سربازی نیست من ساکت بنشینم، دستم زیر سرم بگم رهبری هست..خودش میدونه چکار کنه!! پس من سرباز چکاره ام؟!! چرا رهبر شهید مجبور شد در برابر برجام سکوت کنه چون مردم اونموقع میخواستند...ما باید اختیار ولی خدا رو قوت ببخشیم...رهبر شهید:منتظر نمانید ببینید رهبری چه موضعی می‌گیرد شما همان موضع را بگی…Show more