24 خرداد 1405
💥 نگاه ما به تیم مذاکره‌کنندۀ خودمان باید خوش‌بینانه باشد و در عین حال، میدان را حفظ و تقویت کنیم و به‌دقت مواظب باشیم که آن اصولی که رهبر عزیزمان مقرر می‌کنند، رعایت شود.1⃣ مطمئن باشید مذاکرات جاری، ضعیف پیش نخواهد رفت. من چندان نگران این نیستم که اتفاق فاجعه‌آمیزی بیفتد.آنچه حقیر مطلع هستم، ره…Show more
Profile picture of ‌علی تقوی‌
@sarbaz_kochak24 خرداد 1405
Replying to
این روش تحلیل در باب مذاکرات از شما بعید به نظر میرسد....تاریخ پر است از حوادثی که دست ولی خدا را بستند....اینکه ما مردم با حمایت و مطالبه گری خود میتوانیم پشتوانه ولی فقیه باشیم بر کسی پوشیده نیست...آقای میرباقری گفتند نگران تیم مذاکره کننده نیستند چون با قبلی ها فرق دارند!!!کاری با این مسئله …Show more
Profile picture of ‌محمود‌
@MahmoudMuslim24 خرداد 1405
اصل بیان آیت الله میرباقری این است که درحال حاضر حفظ انسجام ملی مهمتر است از پافشاری بر تفاهم عالی.بله یه تفاهم عالی میرسیدیم خیلی خوب بود و شدنی، اما درحال حاضر و با مسئولین موجود امکانپذیر نیست، آن هم نه بخاطر خیانت بلکه بخاطر سهل اندیشی و کم ایمانی.
Profile picture of ‌خانم‌صاد‌
@khanomesad24 خرداد 1405
هر زمان رهبر این رو‌گفتند میگیم‌چشم اما زودتر از رهبر یعنی بستن دست امام در برابر مسئولین غربگرای بی‌غیرت
Profile picture of ‌محمود‌
@MahmoudMuslim24 خرداد 1405
حضرت آقا قبل از آقای میرباقری فرمودند. دعوت به حفظ انسجام و وحدت یکی از مهمترین ارکان پیامهای حضرت آقاست.
برادر من همه پیام آقا رو بخونید...همشو..حفظ وحدت بخش عمدش طبق پیام رهبری بر عهده مسئولینه..نمیشود یک پیام رو اینقد برش داد و سر بسته تحلیل کرد...خطای محاسباتی مسئولین بر تاب آوری مردم تاثیر منفی داره و وحدت رو به‌هم میزنه
22:04 - 24 خرداد 1405

96 Views


1 Reply

Profile picture of ‌محمود‌
@MahmoudMuslim25 خرداد 1405
۲۳خرداد آیت الله میرباقری در برنامه جریان صحبت کردند. گوش کنید بسیار درباره خطاب محاسباتی مسئولین خوب توضیح دادند.