یک وهابی وداعشی جانی که درمیدان تارومارشدن وخدامیدونه ازکدوم جهنم دره ای درافغانستان یاجای دیگه داره سمپاشی میکنه،جالبه سواددرست وحسابی هم نداره وبعضاکلمات روپس وپیش میگه وطبق فرمایش آقاسیدموسوی میبایست به چرندیاتش توجه نکنیم،جز در مواردی که یک شبهه جدیدی یادش میدن که آنوقت باید موتورشو میزان کرد
