به نظر شما با توجه به شرایط کلی کشور، مجلس باید بسته باشه یا کار کنه؟

مینا قدیانی Replied
@Maman_sama16hReplying toچه سوالیه؟؟حتما باید باز بشه در هر شرایطی باید به وظیفه خودشون عمل کنند، رهبر رشید هم در پیامشون از فعالیت مضاعف مجلس گفتند اما آقایان گوششون رو گرفتند و چشماشو فقط به دنبال مذاکرهست! اصلا هم منظورم به شخص خاصی نیستا!
مینا قدیانی Replied
مردم هواداری بیحد و دلیل از دولت رو به بهانه حفظ وحدت بیش از این تحمل نمیکنند. میخواد استعفا بده، خب بده! به درک!
@Maman_sama16hReplying toشرایط را طوری رقم زدهاند حتی آنانی که به این مردک بی خرد رای دادند راضی به رفتنش هستند، برود به درکعدهای میگویند اگر برود مملکت به هوا خواهد رفت، نخیر عزیز نخیر رهبر مملکت سکاندار و شیعیان عالم به شهادت رسید مملکت به هوا نرفت چه رسد به استعفای این عربگدا!
مینا قدیانی Replied
🎥 ناگفتههایی از تصمیماتی که موجب وضعیت فعلی اقتصادی شده استعلی خضریان، در برنامه تلویزیونی شیوه:🔸مسأله اقتصاد جنگ نبود؛ کاسبان ترس چون دیدند سکه ترس دیگر خریدار ندارد، سکه یأس را زدند و بسیاری از مسائل اقتصادی را به جنگ وصل کردند. در حالی که وضعیت فعلی آثار و تبعات آزادسازی نرخ ارزی است که آق…Show more11 MB
مینا قدیانی Replied
@Sabeti20hاعضای هیات رئیسه مجلس رای خود در جلسه امروز را شفاف کنندعلیرغم آنکه یک ماه قبل رهبر جدید انقلاب در پیامی مکتوب خطاب به نمایندگان، از آنها خواستند تا در طراز مردم مبعوث شده کار و فعالیت خود را مضاعف کنند، تازه امروز هیات رئیسه مجلس تشکیل جلسه داد و اعلام کرد اولین جلسه صحن مجلس در سال جدید در نیمه …Show more
@Maman_sama17hReplying toبه گمانم آقایان مجلسی برای تکمیل کودتایشان دست کم دو هفتهای وقت لازم دارند، ملت را مشغول گندم و سویا و تشییع رهبر شهید کنند و خود در خلوت بنویسند و امضا کنند و ...
مینا قدیانی Replied
@Arjaee_ir10 June 2026تداوم"درگیری /مذاکره"به نفع ایران نیست. اگر هر مرتبه بیایند و یکی دوتا زیرساخت کشور را بزنند و بروند. اقتصاد کشور نابود می شود.باید زودتر از این دور باطل خارج شد.راه کار دو چیز است:توافق عزت مندانهیاپاسخ پشیمان کنندههر کدام سریعتر دست یافتنی است.
@Maman_sama11 June 2026Replying toبیشتر از ۲۰ ساله که آقایان به دنبال توافق عزتمندانه هستند اما تلاششان تابحال ناموفق بوده و زین پس هم ناموفق خواهد بود چون با شیطان اکبر مذاکره ممکن نیست پس بهتره تمرکز تمامی دستگاهها بر گزینه دوم باشد، حتی برای امتحان هم که شده...