امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.

منیر علی Replied
@Pejmanfar_ir10 May 2023امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق #بازنشستگان_مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.
@Marzi2010 May 2023Replying toقرار بود از محل افزایش تعرفه در سال قبل مطالبات شاغلین و بازنشستگان پرداخت شود ولی فقط مطالبات بازنشستگان مطرح شده؟ ضمنا با فریز شدن رفاهیات شاغلین در سال جاری ماهیانه حدود مبلغ ۵ میلیون تومان از حقوق هر شاغل معوقه می شود. لطفا پیگیری شود که مطالبات جاری شاغلین بصورت ماهانه پرداخت شود تا معوقه نشود