1 May 2026
امارات رسما داره با انواع سامانه های پدافندی اسراییلی تجهیز میشه...آیرون بیم(گنبد آهنین)، سامانه اسپکترو ،سامانه های هشدار زودهنگام پهپاد(۲۰کیلومتر) و...با توجه به خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس و این آرایش دفاعی احتمالا در نبرد آتی علنا وارد درگیری خواهد شد.
Profile picture of ‌مهدی بروجردی‌
@Mehdighaleh1 May 2026
Replying to
پروازای ترابری رو فقط نبینید.رفقای قاچاق چیم رفتن خصب مشروب بیارنمیگفتن پر بوده لندیگراف داشتن یه چیزای شبیه پدافند اونجا خالی میکردن
داداش بیشتر بگو😂
23:26 - 1 May 2026

70 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی بروجردی‌
@Mehdighaleh1 May 2026
Replying to and
داداش شهرما ۹۰ درصد خلاف کارن یکی گازوئیل یکی بنزین یکی مشروببچه ها همکلاسیمونن چیکارشون کنیم دیگه