امارات رسما داره با انواع سامانه های پدافندی اسراییلی تجهیز میشه...آیرون بیم(گنبد آهنین)، سامانه اسپکترو ،سامانه های هشدار زودهنگام پهپاد(۲۰کیلومتر) و...با توجه به خروج امارات از اوپک و اوپک پلاس و این آرایش دفاعی احتمالا در نبرد آتی علنا وارد درگیری خواهد شد.