ای خاکبرسر جماعت التماسچیتون کنم بله با ابوسفیان هم برادریم 😞
@Reza_sadeghi140211 May 2026Replying toتفکر غرب زده (مغزهای کوچک زنگ زده): از موی سر تا ناخن پا غربی( #لیبرال) شویم.اگر می بینید که با وجود آگاهی جهانی و سقوط حتمی این مکتب، هنوز این جماعت نمی توانند از آن دست بکشند و عبرت بگیرند به این دلیل است که #لیبرالیسم تنها یک مکتب نیست، بلکه نحله و مذهب است و مریدان را مسخ می کند.
@Arghavan7911 May 2026Replying toپزشکیان خجالت بکش تموم کن این ذلت رو شرم کن زیر پاهای مردم مبعوث شده له خواهی شد ، این مردم پدر از دست دادن،چه صلحی دارن با قاتل پدرشون؟؟؟!!@President
@velayat6811 May 2026Replying to🍀برگرفته از خطبه ۲۴ #نهج_البلاغه "وَ لَعَمْرِي مَا عَلَيَّ مِنْ قِتَالِ مَنْ خَالَفَ الْحَقَّ وَ خَابَطَ الْغَيَّ مِنْ إِدْهَانٍ وَ لَا إِيهَانٍ"به جان خودم سوگند!در مبارزه با دشمنان حق، هیچگونه مدارا نمیکنم و سستی به خرج نمیدهم.⬅️رونوشت به حافظ نهجالبلاغه @President #انتقام#مذاکره_ممنوع
@velayat6811 May 2026Replying to#انتقام#آتش_بس_ممنوع #مذاکره_ممنوع❌️تازه آیه برادری هم خونده براشون❌️https://virasty.com/velayat68/1778351588088599638سوره مبارکه بقرة آیه ۱۲۰《وَلَن تَرضىٰ عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارىٰ حَتّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍهرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد(تا به طور …Show moreShow this thread
@Mirfarshad11 May 2026Replying toاشتباهی که آگاهانه باشه دیگه اشتباه نیست انتخابه دیگه شورش دراومد.واقعا کسی نیست گردن این سازشگران رو بشکونه؟
@AYEH199511 May 2026Replying toآقای پزشکیان خون رهبر شهید و بچه های میناب رو با چه چیزی معامله می کنید ؟! تاسف باره !!!!
@Notron_ir11 May 2026Replying toبند ۳: «پذیرش غنیسازی»گنجاندن این بند نهتنها اشتباه است، بلکه توهین به خون شهیدان هستهای و تحقیر ملتی است که سنگینترین بها را برای این حق پرداخته است. چرا ؟دلیل:این همه خون ریخته شد، آخرش بیاییم بگوییم «آقا قبول کنید»؟Show this thread
@user17744727885311 May 2026Replying toاگر دشمن از تو خواست که چیزی که تمام عمرت را به خاطر آن تحریم شدی دو دستی بدهی و بعد بیاد وسط این حرف ها جای جای خانه ات رو بمب بزند و عزیزان کوچک و بزرگ رو بکشد و زیرساختی که با خون دل و تلاش های چندین مهندس با هزار تحریم منفجر کند بازهم دست دوستی برایش باز میکنی؟#هیهات
@Mansoureh11 May 2026Replying toخاک بر سرشون که این همه آیات و روایان مقاومت و دفاع و انتقام رو ول میکنندتمام هم و غمشون شده ناراحت نشدن شیطان زادگان پدوفیلی اپستینیخدایا نجات بده ما رو از شر این ها@Ghalibafگل بگیرن در اون مجلسی که به درد وطن نخوره! حیف خون رهبر شهید و مردم شهیدمون
@Notron_ir11 May 2026Replying to#حافظه_تاریخی ریشه یابی ترور حضرت آیتالله سید علی خامنه ای روایت البوسعیدی وزیر خارجهٔ #عمان از آخرین مذاکره ای منجر به جنگ شد:پيشنهادات ذلیلانه دولت_چهاردهم :ذخیرهٔ صفر مواد غنیشده: ایران میپذیرفت هیچ مادهٔ شکافتپذیرِ قابلِ استفاده برای بمب در خاک خود نگه ندارد.Show this thread
@Banoo__sadat12 May 2026Replying toواقعا موندم احمقی یا خائن؟ شایدم هردو پیرمرد خرفت،ما داغداریم،هنوز پدرمون،امام شهیدمون، دفن نشده با قاتل حرامزادش چه صلحی کنیم؟آقا مانع صلحتون با شیطان بزرگ بود نه؟ نکنه میخواستین از سر راه برش دارین و موفق هم شدین؟