این همکار ما کلاکج خیلی اعصاب داره، مدارس تعطیل شده ،گفته☝️آه ها برم ویراستی بقیه اعصابمو تو هاون کنم بکوبم، حالا چرا تایملاینم فقط ریپلایه؟ چرا باید این حجمو نشون بده؟🤔اپ مریض😏🚶
00:06 - 21 June 2025

2 Reactions
199 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مانزی‌
@z_tabrizi21 June 2025
Replying to
کنار زنگوله یه آیکون دیگه هستاونو بزنبعد تمرکز فقط فالوئینگها رو نشون میده