ببین حاجی!من که خودم میدونم مزدور نیستم!اون یارو ما را غیرمستقیم، مزدور بی جیره و مواجب خواند!!!سؤال من اینه:با استدلال اون یارو،و کسانی که لایکش میکنند،پس لابد شماها برای طرفداری از جلیلی پول میگیرید دیگه؟؟؟…Show more
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othersببین حاجی!من که خودم میدونم مزدور نیستم!اون یارو ما را غیرمستقیم، مزدور بی جیره و مواجب خواند!!!سؤال من اینه:با استدلال اون یارو،و کسانی که لایکش میکنند،پس لابد شماها برای طرفداری از جلیلی پول میگیرید دیگه؟؟؟…Show more
@Amraie13631 January 2026Replying to and 90 othersاتفاقا من مزدور بی جیره و مواجب جمهوری اسلامی و مسئولین مردش هستم،چرا که نه! حتما که نباید جیره و مواجب بگیرم ازشون دفاع کنم.
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othersمغلطه نکن!!!!❌❌بحث اون یارو و اعتراف تلویحی او، ربطی به جمهوری اسلامی نداشت!!!!!اتفاقا کل انتقاد و اعتراض ما به سوپرانقلابی ها همینه که دارند تیشه به ریشه جمهوری اسلامی میزنند!!
@Amraie13631 January 2026Replying to and 90 othersتیشه رو والا شماها زدید نمیدونم اصلاحاتی هستید یا واقعا طرفدار قالیباف!! که بعد از انتخابات ول کن جلیلی و بقیه همفکرانش نیستید..این عقده کاش حناق بود.بابا انتخابات تموم شد دودش هم توی چشم همه رفت عین۹۰میلیون،دیگه تمومش کنید.رئیس جمهور یکی دیگه است ول کنید.
@rezayahyaei1 January 2026Replying to and 91 othersاینو خوب اومدید.احمقها دارن توئیت میزنن، سهم جلیلی در این اغتشاشات کجاست؟بابا روسا کسای دیگهاَن، چرا فرار به جلو میکنید؟
@shahid1201 January 2026Replying to and 91 othersاحمقهابه قول شمادارن ثابتی و جبراییلی و رائفی پور و رجا نیوز و علیزاده و..رامیبینندکه چطور با سیاه نمایی وحرفهای تحریک آمیز مردم رابه مقابله با نظام و مسوولین فرامیخوانند که میگن آقای جلیلی اعوان وانصارت را اگرمیتونی ساکت کنالبته که نمیتونه ودر توان ضعیف ایشان نیست فقط ازشان برای رای استفاده کرده🤨
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersتو نمیخوای دست از،سر جبراییلی و جلیلی برداری الان که دوره قالیباف و وفاق و پزشکیان و آشوب و اغتشاش است حتی زمانی که عملا کشور بخاطر گرانی و اقتصاد نادانی پزشکیان گرفتار اشوب شده بازم میگی جلیلی و جبراییلی مقصرند؟؟
@Bandeh_khoda2 January 2026Replying to and 92 othersجبراییلی به ملت ایران ، چندین بار گفت «خر» ؟؟یا ملت ایران به جبراییلی فحش دادند؟؟؟کدومش؟؟؟🤔مالهکشی انحراف سوپرانقلابی، دیگه جواب نمیده متاسفانه
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersتو اونجا بودی دیدی یا شنیدی همچین حرفی رو 😅😅😅ادب و تربیت اقای جبراییلی خیلی بالاتر از این حرفاست
@Bandeh_khoda2 January 2026Replying to and 92 othersفیلمشو واقعا ندیدی ؟؟یا تو هم مثل فرخ مقدم میخوای روی «خر جبراییلی» رو ماله بکشی؟؟؟🤔
@shahid1202 January 2026Replying to and 92 othersحتی واقعیات رانمیپذیرند چون اعوان وانصارجلیلی هم مثل خودش معصومندو امکان نداره اینقدرهتاک باشندالحمدلله که روز به روزاینها رسواترمیشوندونیات شان آشکار میشهامکان نداره دولت انقلابی را ساقط شده وزمین خورده بگی ورسوا نشویدروغ ادامه راه شهیدرییسی واستفاده ازخون شهیدمظلوم برای رای،گریبانشان راگرفت
@shahid1202 January 2026Replying to and 92 othersشما چی ؟؟برو انتقادت را به جبراییلی بیار وگرنه ساکت باشی بهترهروزی به دروغ گفتین دنبال دولت شهید رییسی هستین وخواستین از خونش رای جمع کنید درحالیکه ما سه سال توهین های اینها به شهید رییسی را دیدیمشماها جناح زده شدین که کورخود و بینای دیگران هستین نه ما، دست از سیاسی کاری بردارید و حق طلب باشید
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersیه کلمه تو ۱۰ سال صحبت های جلیلی پیدا کردن و پیراهن عثمان کردن که ببینید ای ملت از این کلمه استفاده کرده جلیلی 😅😅😅😅این حرکت ها نخ نماست
@MD20002 January 2026Replying to and 92 othersببینید اصلاح طلبان و مخالفان جبهه واقعی انقلاب مانند جلیلی و ثابتی و جبراییلی و رسایی و صمصامی... حتی وسط آشوب و اغتشاشات یک کلمه راجب اغتشاشگر نمیگن خیلی نرم و با زبان خوش همون جبهه انقلاب رو میکوبن حتی جاییکه بسیجی کشته میده از جبراییلی بد میگن...خیلی واضحه که این جماعت چکاره هستند