هرکس بفهمد، منظورم را می فهمد بحث اضافه نیاز ندارد.نقد لازم است ولی رعایت نکات ظریف انتقاد هم لازم است.هر حرف راستی، مناسب شرایط نیست.دوباره حرف بودار؟ «البته رسمی»؟؟اگر مثل خودتان بگویم خوب است؟ مثلا «ساکت شو زنک!»
This post was deleted by the post author.
@Qariq3 January 2026Replying to and 96 othersهرکس بفهمد، منظورم را می فهمد بحث اضافه نیاز ندارد.نقد لازم است ولی رعایت نکات ظریف انتقاد هم لازم است.هر حرف راستی، مناسب شرایط نیست.دوباره حرف بودار؟ «البته رسمی»؟؟اگر مثل خودتان بگویم خوب است؟ مثلا «ساکت شو زنک!»
@Ladanghasemiyan3 January 2026Replying to and 96 othersمنم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
@Nooralanoor4 January 2026Replying to and 97 othersاون یارو یه وفاقی قالیبافیه که هرکس به پوزیده بگه بالا چشت ابروپاچه میگیره خیلی هم ژست مثلا اخلاق میگیره
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersاز روز اول هم از جناب رئیس مجلس حس خوبی نگرفتم و همچنان قائل به پشت کردن ایشان به جبهه انقلابی هستم !
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersعدهای هم از شهید رئیسی این حس خوب رو نمیگرفتند قائل به تخریبشون بودن و هنوزم دست برنداشتن از تخریبشون.مشکل از شهید رئیسی نبود .امان از هوای نفس
@Mrbetoche5 January 2026Replying to and 98 othersحداقل اطراف شهید رئیسی پسرانی نبودن که اپارتمان ۵۰۰ هزار یورویی توی برلین المان داشته باشن یا پسری نبود که درخواست تابعیت کانادا بده امیدوارم واضح شده باشه امان از تعصب بیجا
@Mila_n5 January 2026Replying to and 98 othersبودن افرادی ک بیخود از رو حرص و حسد از مدرک تحصیلی تا تکتک حرفاشو به سخره بگیرن و اهانت کنند و تهمت بزنند . دقیقا مث شما .. امان از تهمت زدن.
@Soheilgh205 January 2026Replying to and 98 othersانقدر احمق هستند که نمیدانند اگر بود مدارکش در مجازی پخش میشد.اگر یک ذره وجود و شرف داشتند بدون سند حرف که چه عرض کنم نمیزدن