Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq3 January 2026
از خود می پرسم این کسی که چنین جملات بی تقوایانه ای نوشته با خودش چه فکر می کرده؟ و ۴ نفری که برایش کف زدند نیز چطور!۱-قسم به خدا۲-پوزیده۳-تعادل روانی نداره۳۰-۴ سال زن نداشتن باعث شده۵-این۶-دیوونه بشه!!!!!بقیه اش با اغماض نکته ای نداره.بعد میگن چرا دافعه ایجاد میشه. درست بنویس خواهرم!

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌غریق...‌
@Qariq3 January 2026
هرکس بفهمد، منظورم را می فهمد بحث اضافه نیاز ندارد.نقد لازم است ولی رعایت نکات ظریف انتقاد هم لازم است.هر حرف راستی، مناسب شرایط نیست.دوباره حرف بودار؟ «البته رسمی»؟؟اگر مثل خودتان بگویم خوب است؟ مثلا «ساکت شو زنک!»
@Ladanghasemiyan3 January 2026
منم به شما میگم خفه شو مرتیکه ، به تو چه مربوطه که من چی نوشتم در مورد پوزیده ؟ برو بحث بی سر و ته خودت رو با اراذل وفاقی انجام بده
Profile picture of ‌نور‌
@Nooralanoor4 January 2026
اون یارو یه وفاقی قالیبافیه که هرکس به پوزیده بگه بالا چشت ابروپاچه میگیره خیلی هم ژست مثلا اخلاق میگیره
Profile picture of ‌محسن عباسی‌
@Mrbetoche5 January 2026
کلا وفاق شده ماله کش اصلاحات وا اسفا !!
Profile picture of ‌نور‌
@Nooralanoor5 January 2026
دقیقا
Profile picture of ‌محسن عباسی‌
@Mrbetoche5 January 2026
از روز اول هم از جناب رئیس مجلس حس خوبی نگرفتم و همچنان قائل به پشت کردن ایشان به جبهه انقلابی هستم !
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n5 January 2026
عده‌ای هم از شهید رئیسی این حس خوب رو نمیگرفتند قائل به تخریبشون بودن و هنوزم دست برنداشتن از تخریبشون.مشکل از شهید رئیسی نبود .امان از هوای نفس
Profile picture of ‌محسن عباسی‌
@Mrbetoche5 January 2026
حداقل اطراف شهید رئیسی پسرانی نبودن که اپارتمان ۵۰۰ هزار یورویی توی برلین المان داشته باشن یا پسری نبود که درخواست تابعیت کانادا بده امیدوارم واضح شده باشه امان از تعصب بیجا
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n5 January 2026
بودن افرادی ک بیخود از رو حرص و حسد از مدرک تحصیلی تا تک‌تک حرفاشو به سخره بگیرن و اهانت کنند و تهمت بزنند . دقیقا مث شما .. امان از تهمت زدن.
آره شهید عاقبت بخیر شد اما توهین کننده هاش قطعا با سواستفاده از اسمش ب جایی نمیرسن . درضمن تو ک بلاک میکنی و جنم نداری لطفا جواب بیربط تر نده . فقط در حدی هستی ک وایسی ببینی رهبری چی میگن تا دو دقیقه بعدش خلافش ویراست بزنی . فکر عاقبت خودت باش کاربر نور 🙃
17:11 - 5 January 2026

3 Reactions
57 Views