مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن باب توقعات و طلبکاری های آمریکاست.✍️شهید خامنه ای۱۳۸۰/۰۸/۰۸
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersمذاکره با آمریکا به معنای باز کردن باب توقعات و طلبکاری های آمریکاست.✍️شهید خامنه ای۱۳۸۰/۰۸/۰۸
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersکلا همین یه دونه فیلم رو دارید همش پخش می کنیددرسته صحبت اقا درستهحالا سوال ، ایا شرش در دفعات قبلی رفع شد ؟ آیا الان شرش رفع می شه ؟ مگه همین الان قالیباف نمی گه نشونه ها به ما می گن دشمن برای دور جدیدی از جنگ اماده می شه ؟ این رفع شره ؟ مگه تحریم شر نیست ؟ ۴۷ سال مذاکره کردید ، کو رفع شر ؟
@Mousaviiiii22 May 2026Replying to and 19 othersوقتی بعد از شهادت آقا هیج کدوم از مسئولین حرفی از انتقام خون آقا نزدن و الانم ک دارن امام جامعه رو تهدید میکنن از سنگ صدا در میاد از اینها در نمیاد ترامپ میگه تا فلان روز نیاید توافق حمله میکنم ریس دولت ما اینور میگه گفتگو نکنیم چه کنیم و از اونور در تدارک سفر ب نیویورک عراقچی .اینم نتیجه اش .👇
@user17746285803322 May 2026Replying to and 19 othersیعنی شماازتمام مسولین سیاسی.نظامی .امنیتی.نسبت به کشور وانقلاب و ایران نگران ترهستید؟واقعاچطوری به نقطه رسیدی که بیشتر ازهمه مسولین میفهمید.؟یعنی قالیباف ی که توی ۱۹سالگی فرمانده بزرگترین لشکرکشوربوده والان هم فرمانده ... استخوان خورد کرده وجزبانگ اهداف اسراییل هست متوجه نیست ولی شما متوجه میشید؟
@Mousaviiiii22 May 2026Replying to and 19 othersب من بگید امریکا بابد چکار کنه ک شماها دیگه اعتماد نکنیدب مذاکره من بگید رهبر شهید راجع به چ موصوعی بجز مداکره اونقدر روشن و بالای صد بار مخالفت کرده امام شهید گفت مگر ماهیت امریکا تغییر کنه ک بشه مذاکره کرد باهاش و اینم تا ۲۰یا30سال دیگه محاله . اگه فردا اتفاقی بیفته وسط مداکرات شما گردن میگیرید
@Mila_n22 May 2026Replying to and 19 othersبه من بگید با چه زبونی ب شما بگم تیک منو بردارین بخدا حس میکنم عضو کانالای ایتام. گلم این قسمت رو بزن اسامی میاد بعد بیا پایین بگرد اسممو پیدا کن رو اون مربع بزن تیک منو بردار . همین . اوکی ؟سخنرانیای آقا رو ک میگفتی دروغه میفرستادم نمیدیدی انشاالله اینو ببینی😭
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersکسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛یکی از این دو تاست. در حالی که دشمن این طور اخم میکند این طور متكبرانه حرف میزند این طور به ملت ایران اهانت میکند، تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند،
@ranjbar8822 May 2026عده ای در این جا ذلیلانه و زبونانه میگویند چه کار کنیم؛ برویم نرویم نزدیک شویم ....✍️شهید خامنه ای1381/03/01
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersمنم گفتم ، شرایطی که آقا ذکر کردن برای انجام مذاکره ، انجام نمی شه ، در حال حاضر شرش رفع نمی شه ، دلیل ؟ تجربه
@ranjbar8822 May 2026Replying to and 19 othersنه دیگه نشد ، نمی تونی کار یه خر دیگه رو بچسبونی به من ، من کسیم که همه جا از شهید رئیسی چه قبل شهادت چه بعد شهادت دفاع کرده ، ما واقعیت ها رو می بینیم ، حرف می زنیم ، الان آقای قالیباف داره مخالف صحبت های رهبر شهید عمل می کنه ، ما هم نمی ذاریم ، حتی اگر یک روزی جلیلی هم مخالف صحبت رهبری عمل کنه،
@mameri6022 May 2026Replying to and 20 othersکی مقابل رییسی ایستاد ؟!! و کی ضد ولایتش خوند؟!!اینقدر فکت از اشتباهات قالیباف وجود داره بعد این طور چسبیدن بهش!!!!
@mameri6022 May 2026Replying to and 20 othersمیشه لطفاً دلیل تعطیلی مجلس(که در راس امور است)رو بفرمایید؟!
@mameri6022 May 2026Replying to and 20 othersیه زمانی به هاشمی میگفتن ذخیره نظام!!!اصلا قالیباف منافق نیست، مزدور هم نیست ,ولی قرار نیست ازش معصوم بسازیم!!تمام مسئولین رو باید خاکستری دید که به خاطر کار خوبشون تشویق و حمایت و بخاطر کار بدشون توبیخ بشن!این طرز نگاه دودش فقط تو چشم مردم و نظام میره!!#قالیباف
@mameri6022 May 2026Replying to and 20 othersاگه یه وقت تهمتی به یکی از مسئولین زده شد و می دونیم دروغه فقط تو اون قسمت ازش رفع اتهام کنیم، ولی خواهشاً به کسی نچسبیم که تعصب باعث میشه بعضی چیزا رو نبینیم!!
@basir9200223 May 2026Replying to and 20 othersقالیباف آدم درستیه..شک نکنید..ولی در کار انجام شده قرار بدند..مجبورن برا مصلحت نظام و مملکت راه بیان..پزشکیان هم ادم ساده دلیه..بعضی پشت صحنه دارن بازیگردانی میکنند..