Profile picture of ‌حسین۳۱۳‌
پس چراجلیلی عرضه نداره اینو ازدولت سایه بندازه بیرون؟؟
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12023 May 2026
میره باهاش جلسه میذاره
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
این سیاست کثیف گروهک اصلاحاته. یه نفر رو داخل رقیب نفوذ ميدند و بعدا ازش بهره می‌برند. من نمیدونم رادمان چه خریه ولی یادمه برای احمدی نژاد، امثال داوری و رحیم مشایی رو که بعدا معلوم شد با اصلاحات و شخص جهانگیری مرتبط بودند
Profile picture of ‌حسین۳۱۳‌
جلیلی عرضه نداره اینو عزل بکنه اون وقت میخواد یه کشوررواداره بکنه؟؟؟!!!!اگه رادمان هم مثل مشایی وبقایی نفوذیه پس جلیلی هم به سرنوشت احمدی نژاددچارخواهدشد
Profile picture of ‌Sore1400🎀‌
@Sore140023 May 2026
کم ک میارن میندازن گردن بقیه بگو ثابتی ک گفت حاکمیت کل کشور می‌خواهیم هم اصلاحاتی هست ،؟؟.یا سعیدیسم ؟؟یا عرفان حیدری ک مستقیم نامه مسولیت از جلیلی گرفت !!!انقدر کثافت طیف سایه هست ک گردن کل مردم دنیا بزارید بازم هست
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n23 May 2026
خب معلومه کی این ادعا رو داره ... همونایی ک شهید رو تخریب کردن و بعد دیدن نونشون تو سواستفاده از نام شهیده. وگرنه هیچکس ب اندازه ی ایما مرز وقاحت رو جا ب جا نکرده
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
اینم باز نمیشه ولی بازم مطمئنم چیزی از توهین جلیلی به رئیسی توش نیست .ضمنا یه بار دیگه ویراستتو بخون ببین کیا نون بنرخ روز خوردند و الان سرکارند .
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n23 May 2026
ههه ثابتی دختر جلیلیه ... میگه ما دنبال سایه در حاکمیتیم اصلااااا خوب گفته .. چون دختر جلیلیه ... و جلیلی امام شماست و شما غلام جلیلی... حتما هزار جان گرامی فدای نام جلیلی ها ؟؟؟؟
Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber23 May 2026
من یه فیلم براتون میذارم از آقای پناهیان ایشون هم در مورد حجاب که چند روز پیش حرف اشتباه زده بودند ولی ایشون هم سمت شماست ببینید حداقل انتقاد میکند و راهنمایی میکند بعد به من و امثال من بگید که کار مسئولین خیلی هم درسته و ما اشتباه میکنیم.
4 MB
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n23 May 2026
انتقاد و فحش و اهانت رو برید یاد بگیرید خیلی از مشکلات حل میشه... الان اونهمه فحش جلیلیچیا و نزدیک ترینا ب جلیلی اسمش انتقاده آیا ؟؟؟؟
Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber23 May 2026
شما باز اسم فلان شخص آوردی من میگم اونها مسئولن نباید حرف اشتباه بزنند و کار اشتباه کنند باید رسوا شوند.خواهرگرامی من و شما وظیفممون اینکه از رهبر پیروی کنیم نه از اشخاص دیگر و اینکه باید انتقاد کنیم از مسئولین تا کشور در مسیر درست گام بردارد.چاقو هم میبره هم میشه باهاش میوه پوست گرفت.تفکر کنیم.
شما پیروی میکنی ؟؟؟یا داری خلاف امر رهبر از گروهی پیروی میکنی ک خواسته رهبر رو خیلی علنی و با افتخار زیر پا میگذران ؟؟ شما رسانه ت بی بی سیه . بر خلاف امر رهبر جدید خب از پیروی نگید سنگین ترید 🙏
13:17 - 23 May 2026

1 Reactions
161 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حمید🚩‌
@tumber23 May 2026
توهین نکنید من که توهینی نکردم.امر رهبر جدید و قدیم هیچ فرقی نداره ، همانطور که امر امام خمینی و امر رهبر شهید فرقی نداشت.