هر جور راحتی شما که بجز برچسب زدن هیچ جوابی ندارید .فقط وقتی یه اصلاح طلب رئیس جمهور میشه ، مقدسه و نباید بهش هیچ انتقادی کرد ؟اگه از اونا نباشه هر توهین و فحش و تمسخری مجازه ؟چقدر به رئیسی اهانت کردند که میگفت اگه مشکلات مردم با این توهینها حل میشه بکنید ؟چقدر برای احمدی نژاد جک و فحش ساختند