Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
صدای کدوم نماینده در اومده ؟؟
10 MB
Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali24 May 2026
به نظرت اینها به تعطیلی آموزش پرورش ربط داره؟؟؟؟؟شما خودتو زدی به کوری دلیلی این نیست بقیه هم نمیبینند.
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
صحبتهای متکی را ندیدی که گفت مجلس باید بسته باشه؟!سی تا نماینده از مذاکرات حمایت نکردن و گفتن ما قبول نداریم خب قبول نکنند مهم رهبری و نظام هست که همگی قبول دارن و ما هم برامون اینا مهم هست، نه سی تا نماینده شکست خورده از دوران انتخابات
Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali24 May 2026
میگم کاش سگ کله زرد هم شما رو آدم حساب میکرد یکسره جاده براش صاف میکنید.
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n24 May 2026
انقدم بدم میاد عده ای بظاهر انقلابی مدام چشمشون ب رسانه دشمنه با اینکه آقا نهی کردن ... منبعشون ترامپ و بی‌بی‌سی و ... اه
Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali24 May 2026
از سیاسیون دروغ گوی ما که مذاکرات رو تکذیب می‌کردند تهش تشریف بردن پاکستان من بیشتر بدم میاد.
Profile picture of ‌ام محمد‌
@Mila_n24 May 2026
بله اون زمان شماها چشمتون ب پست ترامپ بود و گفتند اون زمان مذاکراتی نبود و ما ب صداقت مسئولین ایران اعتیاد داریم شماهم ب صداقت ترامپتون..... بعدش تصمیم گرفتن و علنی رفتن برا مذاکره ...
Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali24 May 2026
جرائت علنی کردن نداشتن .خدایی از ماله کشی این همه دروغ خسته نشدید ‌.عجبا!!!!!!
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid12024 May 2026
شما چی؟!!! جز توهم چیز دیگه نداری؟سند و مدرک هم که نداری غیر از حرفهای ترامپ قماربازچکارتون کنیم که به حرف رهبر گوش نمیکنین که واضح گفتن به رسانه دشمن گوش نکنینبشین ببین ترامپ دروغگو براتون چی میگه سریع هم بپذیر از اون راستگوتر براتون نیست 🤮
Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali24 May 2026
تا کدوم ثابت بشه راست گفته بعدا فرانچسکو نامی نیاد بیرون یا مکانیزم ماشه ای بلاخره هم چوبو خوردیم هم پیازو .
آره واقعاً بازم همون آش و همون کاسه هست بازم ما تندرو هستیم اینا عاقل منتهی دوروز دیگه گندش درمیاد همه این اکانت ها دیلیت میکنن میرنفقط وقت مارو حروم میکنن اینا به قدرت وصل هستن نون خور هستناما صدای ما شنیده نمیشه ما هرچی بگیم مارو خفه میکنن همون‌جوری که تو برجام و... کردن
تندرو ک نیستید ... درستش #سوپرانقلابیه ببین هیجان و حرفای بیخودو ...واییییی دو روز دیگه اینا میرن و ما میمونیم و .... باش:)))
11:41 - 24 May 2026

1 Reactions
133 Views


1 Reply

این لفظ رو هم اسهالاتی ها و اپوزوسیون انداختن دهن شما شماها نون خور هستید این ما هستیم که باید حرص تایلند شدن ایران و لیبی شدن و سوریه شدنش رو بخوریم به صورت شبکه ای صدای مارو در جهت هرگونه نقد و اعتراض به این وضعیت مزخرف خفه میکنید و دقیقاً مثل دوره برجام با برچسب سوپر و تندرو