صدای کدوم نماینده در اومده ؟؟
10 MB
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersبه نظرت اینها به تعطیلی آموزش پرورش ربط داره؟؟؟؟؟شما خودتو زدی به کوری دلیلی این نیست بقیه هم نمیبینند.
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersصحبتهای متکی را ندیدی که گفت مجلس باید بسته باشه؟!سی تا نماینده از مذاکرات حمایت نکردن و گفتن ما قبول نداریم خب قبول نکنند مهم رهبری و نظام هست که همگی قبول دارن و ما هم برامون اینا مهم هست، نه سی تا نماینده شکست خورده از دوران انتخابات
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 others
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersانقدم بدم میاد عده ای بظاهر انقلابی مدام چشمشون ب رسانه دشمنه با اینکه آقا نهی کردن ... منبعشون ترامپ و بیبیسی و ... اه
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersاز سیاسیون دروغ گوی ما که مذاکرات رو تکذیب میکردند تهش تشریف بردن پاکستان من بیشتر بدم میاد.
@Mila_n24 May 2026Replying to and 26 othersبله اون زمان شماها چشمتون ب پست ترامپ بود و گفتند اون زمان مذاکراتی نبود و ما ب صداقت مسئولین ایران اعتیاد داریم شماهم ب صداقت ترامپتون..... بعدش تصمیم گرفتن و علنی رفتن برا مذاکره ...
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersجرائت علنی کردن نداشتن .خدایی از ماله کشی این همه دروغ خسته نشدید .عجبا!!!!!!
@shahid12024 May 2026Replying to and 26 othersشما چی؟!!! جز توهم چیز دیگه نداری؟سند و مدرک هم که نداری غیر از حرفهای ترامپ قماربازچکارتون کنیم که به حرف رهبر گوش نمیکنین که واضح گفتن به رسانه دشمن گوش نکنینبشین ببین ترامپ دروغگو براتون چی میگه سریع هم بپذیر از اون راستگوتر براتون نیست 🤮
@shayan_ali24 May 2026Replying to and 26 othersتا کدوم ثابت بشه راست گفته بعدا فرانچسکو نامی نیاد بیرون یا مکانیزم ماشه ای بلاخره هم چوبو خوردیم هم پیازو .
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersآره واقعاً بازم همون آش و همون کاسه هست بازم ما تندرو هستیم اینا عاقل منتهی دوروز دیگه گندش درمیاد همه این اکانت ها دیلیت میکنن میرنفقط وقت مارو حروم میکنن اینا به قدرت وصل هستن نون خور هستناما صدای ما شنیده نمیشه ما هرچی بگیم مارو خفه میکنن همونجوری که تو برجام و... کردن
@user17749130482424 May 2026Replying to and 26 othersاین لفظ رو هم اسهالاتی ها و اپوزوسیون انداختن دهن شما شماها نون خور هستید این ما هستیم که باید حرص تایلند شدن ایران و لیبی شدن و سوریه شدنش رو بخوریم به صورت شبکه ای صدای مارو در جهت هرگونه نقد و اعتراض به این وضعیت مزخرف خفه میکنید و دقیقاً مثل دوره برجام با برچسب سوپر و تندرو