آره با وفاق انتقام آقا رو مسکوت گذاشتن حتما. الانم که توافقی طبق سخنان ظریف الدوله پیش میره بیشتر مطمئن میشم. مظلومه راستی چرا اجازه بازگشايي مجلس رو نمیده ماله کشی نکن صدای خیلی از نماینده ها دراومده ی سوال دیگه از نامه کذایی درز کرده به بیرون چه خبر!؟؟؟