یکی از ایرادات ما در #حکمرانی:شاید کارها را خیلی خوب انجام دهیم اما معمولا #کارِ_خوب، انجام نمی‌دهیم
10:39 - 15 April 2025



25 Replies

@S_Peymani15 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر.از شماتقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی#قبول_شدیم_ولی_استخدام_نشدیم

@Hoshan202315 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامماقبول شدگان نمره علمی درآزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم وآینده مادرابهام واما واگر...از شما بزرگوار تقاضای کمک وهمراهی داریم ،چراکه بعضاًبه دلایل قبلی وسهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی #قبول شدیم،ولی استخدام نشدیم

@Hoshan202315 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام واحترامماقبول شدگان نمره علمی درآزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرارداریم وآینده مادرابهام و گاماواگر.از شما بزرگوارتقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی #قبول شدیم،ولی استخدام نشدیم

@Hoshan202316 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامماقبول شدگان نمره علمی درآزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرارداریم و آینده مادرابهام و اماواگرازشما بزرگوارتقاضای کمک وهمراهی داریم،چراکه بعضاً به دلایل قبلی وسهوی گزینشی،هنوزبه مرحله استخدام واردنشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی #قبول شدیم،ولی استخدام نشدیم

@user17384127438417 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی #بند۲_تجدیددومباسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی

@L1397139717 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی #بند۲_تجدیددومباسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹

@user17384060142217 April 2025
Replying to
باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت_بخشی

@user17384060142217 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....

@user17384060142217 April 2025
Replying to
#قبول شدیم اما قبول نشدیم#کد 19

@user17431119795917 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی

Profile picture of ‌negin Sendi‌
@user17434404543817 April 2025
Replying to
کد ۱۹ کیفیت بخشی را حل نمایید

Profile picture of ‌negin Sendi‌
@user17434404543817 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی #بند۲_تجدیددومباسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم

@user17418441923917 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی #بند۲_تجدیددومباسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر....از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم

@user17437825828817 April 2025
Replying to
#کد۱۹_کیفیت_بخشی باسلام و احترامما قبول شدگان نمره علمی در آزمون کیفیت بخشی هنوز پشت دربهای این آزمون قرار داریم و آینده ما در ابهام و اما و اگر..از شما بزرگوار تقاضای کمک و همراهی داریم ،چرا که بعضاً به دلایل قبلی و سهوی گزینشی،هنوز به مرحله استخدام وارد نشدیم#كد۱۹کیفیت بخشی

@user17384060142217 April 2025
Replying to
#کد 19 را دریابید