@tohidfa19hReplying to andقرارنیست صددرصد بابقیه همنظر باشیم حتی پنجاه درصد هم ... این توی تکفیر هست که یا هرکسی موافق من هست یا منافق بنامیم
Replying to andandاما فرق داره هم نظر من نباشی اما هم نظر دشمن باشی و جالبه هرچی نظردشمنه داره میشه...
@tohidfa19hReplying to andandدشمن روی اتفاقات یه جوری مانور میده که استیصالش پوشیده بشه ... و شما هم رسانه های اونها رو پررنگ میکنید اما گوش من به رسانه های دشمن نیست
Replying to andandگوش شما به رسانه دشمن نیست.گوش شما به نصرت الهی هست یا نه؟مگر دشمن در برابر نصرت الهی دچار استیصال نشده بود؟چرا امانش دادید که امروز گستاخ تر از قبل تهدید کند و نقص عهد هم بکند
@tohidfa19hReplying to andandاذن دهنده کسی است که باهاش بیعت کردیم رهبر عزیز مان ... من به ایشان مطمئن هستم و به حکمت و درایت ایشان و همراهانشان و سران قوا و فرماندهان ... چرا نگران باشم وقتی چنین کسی بالا سر داریم
@Mitrandir18hReplying to andandدرایت و حکمت رهبر : علی الاصول نظر دیگری داشتم .... آقای توحید فتحی زاده ، یک کلام جواب بدید نظر آقا یا نظر سران قوا ؟
@tohidfa17hReplying to andandمن نظرم اینه که رهبری دقیق مدیریت میکنه حالا نظر خودش رو اعمال کنه یا مشورت کنه یا هر نظری رو به هر علتی قبول کنند ... https://virasty.com/tohidfa/1782362461968051832Replying toاینکه همه یکدست شوند مسیر درستی نیست. مسیر اینگونه هست که نظرات رو همه سران قوا میدهند و در نهایت تصمیمات رو منتقل میکنند بعد رهبری مشورت و تعقل و مشاوران میشنود و تصمیم نهایی رو میگیرد درمورد صلح و جنگ . حالا یا همان تصمیمات یا تصمیمات دیگر که میشود نظر نهایی https://virasty.com/tohidfa/17781738…Show more
@Mitrandir17hReplying to andandمن یک سوال ساده از شما پرسیدم .. اصلا یه جور دیگه می پرسم آقای توحید فتحی زاده شما الان عضو شعامی .... نظر آقا یا نظر اون بقیه؟ به کدوم رای میدی
@tohidfa17hReplying to andandنظر خودم رو میگویم براساس عقل و تجربه ام . اما جای رهبر تصمیم نمیگیرم ...این به معنای عدم علاقه یا مخالفت با رهبر نیست. بلکه نظرات کارشناسی رو رهبر پذیرا بودند