مگه کسی با مذاکره مخالف بود ؟همه می دونن توی دنیای امروز اخر هر جنگ باید بری سر میز مذاکره. ولی برای نقد کردن امتیازات نه رد و بدل کردن امتیاز صحبت های اقای نبویان هم نشون میده که این ها نرفتند امتیاز بگیرند اون طور که رهبری می خواست انها رفتند مثل یک خریدار با فروشنده چونه بزنند
سخنان صریح حاج آقای نبویان در شبکه خبر رهبر انقلاب با اصل مذاکره مخالفتی نداشتند!!!! سیاست زده ها و انتخابات پرست ها و ساکتین زمان جنگ کجان؟!؟ #مذاکره#توافق#وحدت#معیارباشی
00:29 - 21 June 2026