عزیزان به نظر شما اعزام پنج ناو گروه آمریکایی به منطقه که تقریبا در تاریخ کم سابقه است برای کمک به پیشرفت مذاکرات است؟تجربه چه می گوید؟
@Sooriya28 فروردین 1405Replying toنظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
@Mmgh60101428 فروردین 1405توافق هم داره به مراحل آخرش میرسه و تمدید آتش بس نخواهیم داشت و آمریکا هم دنبال ادامه جنگ نیست. دولت هم تمایل به پایان جنگ دارهفقط اسرائیل تمایل به ادامه جنگ دارهاحتمالا طی روزهای آینده بین ایران و آمریکا توافق اتفاق میفته و جنگ تموم.و احتمالا بمرور بعدش نت وصل میشههمین الان گوگل وصل شده