عزیزان به نظر شما اعزام پنج ناو گروه آمریکایی به منطقه که تقریبا در تاریخ کم سابقه است برای کمک به پیشرفت مذاکرات است؟تجربه چه می گوید؟
@Sooriya17 April 2026Replying toنظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
@Mmgh60101417 April 2026Replying toدقیقا چون میخواد برنده جنگ بیرون بیادبگه ایران بالاخره تسلیم شد. تنگهشون رو محاصره کردیم، کلی نیرو آوردیم ، ترسید و توافق کردبرای آمریکا خیلی مهم بود شکستخورده از جنگ بیرون نرهجزئیاتش رو بعدا خواهید شنید. صبر کنیدالبته هیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن
@Sooriya17 April 2026Replying toبله همینطوره. ایران امتیازاتی در باب هسته ای خواهدداد واحتمالا 400 کیلو اورانیوم از کشور خارج میشه. ایران تو بحث غنی سازی وارد دوره سکوت میشه ولی اصل غنی سازی به رسمیت شناخته میشه. تنگه هرمز دست ایران میمونه تحریمها بخشی برداشته میشه. غرامت داده نمیشه. واحتمال زیاد مبالغی رو هم ایران دریافت میکنه
@Sooriya17 April 2026Replying toتعهداتی داده میشه که ایران جبهه مقاومت رو آروم بکنه و اسرائیل حرومی هم آتش بس با لبنان رو ادامه بده.