17 April 2026
عزیزان به نظر شما اعزام پنج ناو گروه آمریکایی به منطقه که تقریبا در تاریخ کم سابقه است برای کمک به پیشرفت مذاکرات است؟تجربه چه می گوید؟
Profile picture of ‌بابک‌
@Sooriya17 April 2026
Replying to
نظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
Profile picture of ‌Ⓜ️SH Gh‌
@Mmgh60101417 April 2026
Replying to
دقیقا چون میخواد برنده جنگ بیرون بیادبگه ایران بالاخره تسلیم شد. تنگه‌شون رو محاصره کردیم، کلی نیرو آوردیم ، ترسید و توافق کردبرای آمریکا خیلی مهم بود شکست‌خورده از جنگ بیرون نرهجزئیاتش رو بعدا خواهید شنید. صبر کنیدالبته هیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن
توافق هم داره به مراحل آخرش میرسه و تمدید آتش بس نخواهیم داشت و آمریکا هم دنبال ادامه جنگ نیست. دولت هم تمایل به پایان جنگ دارهفقط اسرائیل تمایل به ادامه جنگ دارهاحتمالا طی روزهای آینده بین ایران و آمریکا توافق اتفاق میفته و جنگ تموم.و احتمالا بمرور بعدش نت وصل میشههمین الان گوگل وصل شده
02:26 - 17 April 2026

2 Reactions
308 Views


2 Replies

Profile picture of ‌بابک‌
@Sooriya17 April 2026
Replying to
بله همینطوره. ایران امتیازاتی در باب هسته ای خواهدداد واحتمالا 400 کیلو اورانیوم از کشور خارج میشه. ایران تو بحث غنی سازی وارد دوره سکوت میشه ولی اصل غنی سازی به رسمیت شناخته میشه. تنگه هرمز دست ایران میمونه تحریمها بخشی برداشته میشه. غرامت داده نمیشه. واحتمال زیاد مبالغی رو هم ایران دریافت میکنه

Profile picture of ‌بابک‌
@Sooriya17 April 2026
Replying to
تعهداتی داده میشه که ایران جبهه مقاومت رو آروم بکنه و اسرائیل حرومی هم آتش بس با لبنان رو ادامه بده.