عزیزان به نظر شما اعزام پنج ناو گروه آمریکایی به منطقه که تقریبا در تاریخ کم سابقه است برای کمک به پیشرفت مذاکرات است؟تجربه چه می گوید؟
@Sooriya17 April 2026Replying toنظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
@Mmgh60101417 April 2026Replying toدقیقا چون میخواد برنده جنگ بیرون بیادبگه ایران بالاخره تسلیم شد. تنگهشون رو محاصره کردیم، کلی نیرو آوردیم ، ترسید و توافق کردبرای آمریکا خیلی مهم بود شکستخورده از جنگ بیرون نرهجزئیاتش رو بعدا خواهید شنید. صبر کنیدالبته هیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن
@Mmgh60101417 April 2026توافق هم داره به مراحل آخرش میرسه و تمدید آتش بس نخواهیم داشت و آمریکا هم دنبال ادامه جنگ نیست. دولت هم تمایل به پایان جنگ دارهفقط اسرائیل تمایل به ادامه جنگ دارهاحتمالا طی روزهای آینده بین ایران و آمریکا توافق اتفاق میفته و جنگ تموم.و احتمالا بمرور بعدش نت وصل میشههمین الان گوگل وصل شده