17 April 2026
عزیزان به نظر شما اعزام پنج ناو گروه آمریکایی به منطقه که تقریبا در تاریخ کم سابقه است برای کمک به پیشرفت مذاکرات است؟تجربه چه می گوید؟
Profile picture of ‌بابک‌
@Sooriya17 April 2026
Replying to
نظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
Profile picture of ‌Ⓜ️SH Gh‌
@Mmgh60101417 April 2026
Replying to
دقیقا چون میخواد برنده جنگ بیرون بیادبگه ایران بالاخره تسلیم شد. تنگه‌شون رو محاصره کردیم، کلی نیرو آوردیم ، ترسید و توافق کردبرای آمریکا خیلی مهم بود شکست‌خورده از جنگ بیرون نرهجزئیاتش رو بعدا خواهید شنید. صبر کنیدالبته هیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن
Profile picture of ‌Ⓜ️SH Gh‌
@Mmgh60101417 April 2026
توافق هم داره به مراحل آخرش میرسه و تمدید آتش بس نخواهیم داشت و آمریکا هم دنبال ادامه جنگ نیست. دولت هم تمایل به پایان جنگ دارهفقط اسرائیل تمایل به ادامه جنگ دارهاحتمالا طی روزهای آینده بین ایران و آمریکا توافق اتفاق میفته و جنگ تموم.و احتمالا بمرور بعدش نت وصل میشههمین الان گوگل وصل شده
تعهداتی داده میشه که ایران جبهه مقاومت رو آروم بکنه و اسرائیل حرومی هم آتش بس با لبنان رو ادامه بده.
02:35 - 17 April 2026

1 Reactions
136 Views