هی میگفتی بجنگید ، میرفتی میدان شعار میدادی تحویل بگیر 💁♂️
iri𝓶𝓫𝓱𝓶 Replied
Replying toهی میگفتی بجنگید ، میرفتی میدان شعار میدادی تحویل بگیر 💁♂️
Replying toالانم میگم بجنگید ولی این مسئولین قدر مردمی که ۴ماهه پای کارند و ندونست🚶🏻♀️
@amirhossein_13745 June 2026Replying toراست میگن دیگه شما بچه مچه ها میرید اونجا خونشون شلوغ میکنید تازه غذا هم گرون شده ، بچه های الانم اندازه ی دو تا آدم بزرگ غذا میخورن ، خسارت میزنن💁♂️
@Mob_haam5 June 2026Replying toنخیرمممم من اصلاهم شلوغ نمیکنممم غذاهم زیاد نمیخورممممم آخه مامان بابام برن من بشینم تو خونههههه😭
@amirhossein_13745 June 2026Replying toخب نشین ، پاشو خونه رو جارو کن ، ظرفا رو بشور ، اتاقتو مرتب کن ، کمی به مادر کمک کن 💁♂️
@amirhossein_13745 June 2026Replying toبیچاره اگه میرفتی پیش روانشناس همینو بهت میگفت تازه ۸۰۰ تومنم ازت میگرفت 💁♂️
@amirhossein_13746 June 2026Replying toچون بخاطر اینکه گفتن بچه مچه نیارید، دچار ناراحتی شدید و افسردگی شدی و میخواستی خودکشی کنی اما با راهنمایی های نافذ بنده، منصرف شدی و به زندگی برگشتی 😇
@Mob_haam6 June 2026Replying toبچه خودتونیددددددد😒😒نه دیه اقه هم برام مهم نبود که بخوام خودکشی کنم🙄
@amirhossein_13744 June 2026Replying toسلام خانم سیده مبهم احساس میکنم سیده هستی اما بخاطر پیچاندن عیدی ، خودتو لو نمیدی 💁♂️
@Mob_haam4 June 2026Replying toسلام آقای سید امیرحسین موسوی بنده اگر سادات بودم یک لحظه هم برای دادن عیدی دریغ نمیکردم اما متاسفانه سادات نیستم🙄
@amirhossein_13744 June 2026Replying toخانم سیده مبهم حسینی طباطبایی یزدی، دامت افاضاتهاسید بودن شما بخاطر اسم مبهم تان ، در هاله ای از ابهام قرار داره لذا بنده بنا رو بر سید بودن شما میگذارم و عیدی رو نپیچانید.
@Mob_haam4 June 2026Replying toجناب آقای موسوی وقتتون و بزارید برای سیدهای اصلی و واقعی و از اونا عیدی بخد و هرچی دشت کردت نصف نصف😂😅
@amirhossein_137430 May 2026شما این سنت حسنه رو پایه ریزی کن و با ارسال یه کانفیگ یک ماهه برای بنده امواتت رو به آسانی از پل صراط عبور بده . 💁♂️باشد که رستگار شوی
@amirhossein_137430 May 2026Replying toیعنی خودت اموات جهنمی نداری ؟ یه کانفیگ بفرست ، دعا میکنم نور به قبرشون بباره
@Mob_haam30 May 2026Replying toمن اگر کانفیگ داشتم خو با کمال میل براتوت مفرستادم مشکل اینه که ندارمممممم😑😭
@amirhossein_137429 May 2026Replying toداداش دیگه ۳۰ سالت شده ، این شعرای مسخره ی عشق و عاشقی چیه میذاری 💁♂️
@amirhossein_137429 May 2026Replying to and
@Mob_haam29 May 2026Replying to andدبه ترشی کههه فکککک نکنم ولی خب چطو مشه آدم با ۳۰سال سن عاشق بشهههه🧐
@amirhossein_137429 May 2026Replying to andببین ، هرچیزی سنی دارهتو الان میری با عروسک بازی کنی؟ نه چون آدم تو سن مخصوص ذوق و شوق عروسک بازی رو داره. عشق و این داستانا هم همینطوره البته آدم همیشه میتونه کسیرو دوست داشته باشه، اما اینکه بخاطرش شعر بگه و شبا بیدار بمونه ، تا یه سن خاصیه .
@Mob_haam29 May 2026Replying to andکاملا مخالفممممم اینهمه دختر براشون عروسک سالیوان مخرند خوشحال مشن چیچین پس🙄
𝓶𝓫𝓱𝓶 Replied
𝓶𝓫𝓱𝓶 Replied