ده تومن تو حسابم داشتمالان شده ۲۵تومنبه هر کی هم زنگ میزنم بینم کی ۱۵تومن واریز کرده واسمهیشکی گردن نمیگیرههعی😔❄️
@Moderate19 December 2024Replying toنه والازنگ زدم به همه پول میزنه هر کی یه پیام میده همیشه😕میرم خرجش کنم به من چه😕😕
@DokeOakie19 December 2024Replying toراستی من چند وقت پیش دو طرفه انفالوتون کردم ولی دوبارمگه دیروز فالوتون کردم. چراش بماند فقط عرض کوم که ارتباطی به شما پیدا نمیکرد
@DokeOakie19 December 2024Replying toنه اینجوری نگو، من تا الان انفالوتون نکرده بودم.الانم ازتون معذرت میخوام ولی بدونید که خیلیای دیگه رو هم انفالو کردم پس موضوع شخصی نبود