۱/ به دلیل عدم حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و پاسخ به سؤال اينجانب در خصوص دلایل عدم بررسی دقیق اعتراضات آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ امروز درخواست کردم سؤال به #صحن_علنی ارجاع شود!

Replied@Azimirad_ir14 September 2025۱/ به دلیل عدم حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و پاسخ به سؤال اينجانب در خصوص دلایل عدم بررسی دقیق اعتراضات آزمونهای کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳؛ امروز درخواست کردم سؤال به #صحن_علنی ارجاع شود!
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying to🔸 ارجاع سؤال به صحن علنی مجلس، گامی مهم در جهت احقاق حقوق صدها داوطلبیست که ماهها در انتظار پاسخهای روشن و مستند ماندهاند. امیدوارم توضیحات دقیق، مسیر اصلاحات و شفافسازی هموار گردد.🖋 حمایت ما از شما ادامهدار خواهد بود؛ صدای ما را بلندتر کردید، قدردانتان هستیم.#اعتراض_آزمون_کیفیت_بخشی
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toامیدوارم با حقه ها و حیله های جدید وزارت دوباره شاهد بی عدالتی های مکرر نباشیم و تعداد کثیری از داوطلبان به حق واقعی شون برسند، در سایه تلاش و همت دکتر عظیمی راد و البته اول یاری خداوند متعال 🙏. انشاءالله که پایان شب سیه به زودی فرا رسد
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toتنها مردی که محکم و استوار پای حرفش و قولش در راستای همراهی و کمک به کیفیتبخشی های ۱۴۰۳ وایساد و کم نیاورد. دست مریزاد . دکتر عظیمی راد تشکر و سپاس 🙏🙏🙏🙏
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toتشکر از دکتر بابت همراهی و تلاش برای احقاق حق کیفیتبخشی های مظلوم ۱۴۰۳. امیدوارم شاخ غول ظالم شکسته بشه. #کیفیتبخشی
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toارجاع سؤال به صحن علنی، یعنی ورود رسمی اعتراضات به چرخه بررسی جدی. 🙏 از جناب عظیمیراد بابت ایستادگی در کنار معترضین#آزمون_کیفیت_بخشی1403 و تلاش برای احقاق حق، قدردانی میکنیم. #آزمون_کیفیت_بخشی #حق_ضایع_نشود
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toاعتراضات #آزمون_کیفیت_بخشی۱۴٠۳ نباید در سکوت اداری دفن شوند. 💬 تشکر از جناب عظیمیراد که با پیگیریهای اصولی، صدای ما را به صحن علنی رساندند. امیدواریم وزیر محترم با پاسخهای مستند، اعتماد از دسترفته را بازسازی کند. #مطالبه_گری #آموزش_با_عدالت
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying toما #داوطلبان_آزمون_کیفیت_بخشی1403، از اقدام شجاعانه جناب عظیمیراد در ارجاع سؤال به صحن علنی مجلس حمایت میکنیم. 📌 این حرکت، نقطه عطفی در مسیر شفافسازی و پاسخگویی مسئولان است. با امید به شنیده شدن صدای عدالتخواهی. #صدای_معترضین #آزمون_کیفیت_بخشی
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying to🌟 تشکر ویژه از نماینده محترم، جناب عظیمیراد، که با جسارت و دلسوزی، مطالبهگری در خصوص #آزمون__کیفیت_بخشی را به سطح علنی مجلس رساندند. 📣 این اقدام امید تازهای برای صدها داوطلب معترض ایجاد کرده است. #شفافیت_آموزشی #پاسخگویی_وزیر
@Mohaddeseh136415 September 2025Replying to🔹 از جناب آقای عظیمیراد بابت پیگیریهای دلسوزانه و مطالبهگری شفاف در خصوص#اعتراض_آزمون_کیفیت_بخشی۱۴۰۳ صمیمانه سپاسگزاریم.🔸 ارجاع سؤال به صحن علنی مجلس، گامی مهم در جهت احقاق حقوق صدها داوطلبیست که ماهها در انتظار پاسخهای روشن و مستند ماندهاند. امیدواریم با حضور وزیر محترم در صحن و ارائه
Replied@Azimirad_ir28 August 2025۱از۳: مصاحبه عجیب وزیر محترم آموزش و پرورش را دیدم! اعلام کردهاند ۱۴ تا ۱۵ هزار نفر از معترضین آزمونهای استخدامی گذشته قرار است جذب شوند!
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toتشکر از آقای عظیمیراد که با شجاعت، پرده از کارشکنیهای معاونین وزارت آموزش و پرورش برداشت. این رفتارها نهتنها انسجام ملی را هدف گرفتهاند، بلکه سرمایه اجتماعی کشور را نیز به خطر انداختهاند. وقتی جوانان عمداً ناامید میشوند، باید پرسید چه کسانی از این ناامیدی سودمیبرند؟#کیفیتبخشی
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toتشکر ویژه از جناب عظیمیراد بابت روشنگری صریح و شجاعانه. این نوع تصمیمات ضدشفاف، فقط باعث ناامیدی نسل جوان و بیاعتمادی عمومی میشود.#کیفیتبخشی
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toوقتی معاونین وزیر آ.پ خودشان مانع اصلاحات میشوند، دیگر چه انتظاری از بدنه وزارتخانه داریم؟ مجلس باید قاطعانه وارد عمل شود.
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toاز بین بردن انسجام ملی با تصمیمات خلقالساعه، نتیجهای جز تضعیف سرمایه اجتماعی ندارد. ممنون از آقای عظیمیراد که صدای داوطلبان آزمون#کیفیت_بخشی شدید.
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toناامید کردن عمدی جوانان با وعدههای متناقض، ظلمی آشکار است. اگر مجلس سکوت کند، اعتماد عمومی به نهاد قانونگذاری هم خدشه دار میشود.
@Mohaddeseh13645 September 2025Replying toکارشکنی معاونین وزیر آموزش و پرورش در مسیر اصلاحات، نشاندهنده بحران مدیریتی در بدنه وزارتخانه است. وقت تغییر فرا رسیده
Replied@Azimirad_ir18 August 2025وزیر محترم آموزش و پرورش در ۳۸ امین اجلاس رؤسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور، از واریز ۶۰ درصد از پاداش بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۳ در روز گذشته خبر داد.
@Mohaddeseh136423 August 2025Replying toامیدوارم حق ضایع شده هزاران کیفیت بخشی مظلوم بهشون با اقتدار و افتخار برگرده، وگرنه آه هزاران نفر گریبان گیر باعث و بانیانش رو خواهد گرفت. هم جیب مان را زدند هم امید و انگیزه و ابرویمان را خدشهدار کردند. ولی در نهایت حق با ماست و حق گرفتنیست. اینجا نشد در قیامت.
@Mohaddeseh136423 August 2025Replying toحق بازنشسته نه خوردن داره نه تعویق در ورداخت داره. کدوم یک از روسای دولت در برداشتن حق و حقوق نا حق خودشون درنگ میکنند که در دادن حق به حق بازنشسته ها اینقدر درنگ و تامل میکنند!!! اون پولی که چند سال بعد بهشون داده میشه تو این اقتصاد داغون چه ارزشی واسه بازنشسته داره؟؟؟
@Mohaddeseh136423 August 2025Replying toبا سلام امید است که با همکاری و تلاشهای دکتر عظیمی راد سهم قابل توجهی از معترضین به حق ازمون کیفیتبخشی ۱۴۰۳ در اعتراضات صورت گرفته نسبت به بی عدالتی در حق آنان جذب و مشغول به فعالیت شوند. حق هزاران نفر با بی کفایتی جهاد دانشگاهی و آ.پ به طرز باور نکردنی ضایع شده است. اجرای عدالت
محدثه صفرزاد Replied
@Azimirad_ir13 July 2025در هفته جاری پیگیر برگزاری جلسه با وزیر محترم آموزش و پرورش و نمایندگان سازمانهای اداری و استخدامی و برنامه و بودجه برای ابلاغ #شیوه_نامه ساماندهی معلمان و بررسی #اعتراضات آزمونهای استخدامی هستم. عزیزان صبور باشند.وزیر محترم جهت برگزاری جلسه، با دغدغه همیشگی، اقدام #فوری نماید.
@Mohaddeseh136419 July 2025Replying toسلام و عرض ادب، با تشکر از پیگیری های شما. با توجه به حذف کل نمرات کارنامه داوطلبان اقای دکتر به نظر شما ایا فقط و فقط بررسی مدارک امتیاز اور اجرای عدالت این تخلفات متعدد کیفیت میتونه باشه؟ ماهایی که امتیاز مدارک نداشتیم ولی عملکرد خوبی داشتیم، باید بسوزیم؟؟ درخواست چیز دیگری بود.قبولی اکثریت