#حسین_فردوست: چرا #تهران ۱۳۴۰ با یک و نیم میلیون نفر جمعیت در سال ۱۳۵۵ دارای چهار و نیم میلیون جمعیت شد؟این پدیده را در کدام قواره جهانی میتوان جای داد؟باید عرض کنم که مسبب این #هرج_و_مرج و عواقب عجیب آن سیاست های اجتماعی و اقتصادی #پهلوی#اعلیحضرت۱
3 February 2024#حسین_فردوست: چرا #تهران ۱۳۴۰ با یک و نیم میلیون نفر جمعیت در سال ۱۳۵۵ دارای چهار و نیم میلیون جمعیت شد؟این پدیده را در کدام قواره جهانی میتوان جای داد؟باید عرض کنم که مسبب این #هرج_و_مرج و عواقب عجیب آن سیاست های اجتماعی و اقتصادی #پهلوی#اعلیحضرت۱
@Mohamadali5303 February 2024Replying toواقعا باید مدال پرروئی در دروغگویی و تحریف را به برادران انقلابی داد .آیا شاه تهران را به دماوند در شرق و کرج در غرب وصل کرد ؟ و جمعیت آن را به بیست میلیون نفر رساند ؟
@Tarjoman18 February 2024Replying to andجناب مشایخی والله بالله تالله #حسین_فردوست که اون حرفها رو زده از برادران انقلابی نبوده؛ ایشون ظاهراً همبازی، همکلاسی و آجودان مخصوص شاه بوده؟!😄
@Zedenofozi18 February 2024Replying to andسلام، قبل تر هم برای اینکه از تعصب خارج بشوید راهنماییتان کردمکه خاطرات سفیر انگلیس را بخوانید که انقلابی و اسیر نبوده!! البته ما در این پیج نمیخواهیم به دروغهای انقلابیون سابق ۸۴و ۸۸ بپردازیم