#حسین_فردوست: چرا #تهران ۱۳۴۰ با یک و نیم میلیون نفر جمعیت در سال ۱۳۵۵ دارای چهار و نیم میلیون جمعیت شد؟این پدیده را در کدام قواره جهانی میتوان جای داد؟باید عرض کنم که مسبب این #هرج_و_مرج و عواقب عجیب آن سیاست های اجتماعی و اقتصادی #پهلوی#اعلیحضرت۱
3 February 2024#حسین_فردوست: چرا #تهران ۱۳۴۰ با یک و نیم میلیون نفر جمعیت در سال ۱۳۵۵ دارای چهار و نیم میلیون جمعیت شد؟این پدیده را در کدام قواره جهانی میتوان جای داد؟باید عرض کنم که مسبب این #هرج_و_مرج و عواقب عجیب آن سیاست های اجتماعی و اقتصادی #پهلوی#اعلیحضرت۱
@Mohamadali5303 February 2024Replying toواقعا باید مدال پرروئی در دروغگویی و تحریف را به برادران انقلابی داد .آیا شاه تهران را به دماوند در شرق و کرج در غرب وصل کرد ؟ و جمعیت آن را به بیست میلیون نفر رساند ؟
@Tarjoman18 February 2024Replying to andجناب مشایخی والله بالله تالله #حسین_فردوست که اون حرفها رو زده از برادران انقلابی نبوده؛ ایشون ظاهراً همبازی، همکلاسی و آجودان مخصوص شاه بوده؟!😄
@Mohamadali53018 February 2024Replying to andسلام ، برادر دیلماج ما کم دروغ از برادران انقلابی نشنیده ایم . حسین فردوست اسیر بود ، و ما هم امکان آزمون نقل قول ها را نداریم . با فرض اینکه جمعیت تهران از ۱/۵ به ۴/۵ میلیون رسیده ، بعد از انقلاب با تخریب هدفمند روستاها در مدت کوتاهی جمعیت ثابت تهران به ۱۲ میلیون و اکنون به ۲۰ میلیون نفر رسیده است.