🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها
VirAva
🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها🔥اخبار و تحلیل🔥
00:0048:00:41
@Mohammad14TheMohammad1 June 2026Replying to andبله دوستان عزیز اینطوریه، تهدید میکنن ، تو بحث استدلالیhttps://virasty.com/Mirsad/1780300700900897385This post was deleted by the post author.
@Yazdan_m1 June 2026Replying to andandاساساً کسی که به دانش و استدلال مسلح باشه امکان نداره از بیان و کلام به مشت گره کرده برسه هرگاه در چنین مباحثی فرد به این سطح نزول کرد مطمئن باشید نه تنها به بحث و به طرف مقابل بلکه در حد استدلال خودش هم ظلم کرده ولو اینکه استدلالش غلط باشه یا درستـ.داشتن آداب گفتگو ارجح بر خود گفتگوئه
@Mirsad1 June 2026Replying to andandآقا یزدان این دوستتون نمیدونم چی مصرف میکنه که انقدر از همه چیز میترسه!اصلا کسی تهدیدی نکرده انقدر داره هوچی گری میکنهاگر دوستش هستید بگید کمتر مصرف کنه، اوضاعش اصلا خوب نیست
@Yazdan_m1 June 2026Replying to andandقطعا که افتخاره اگر من رو در زمره دوستان خودتون قرار بدید. الانم فارغ از اینکه من با کسی دوست هستم یانه،،چون بحث استدلالی داشتید میکردیدمیخوام بگم اساسا اینکه طرف چیزی میکشه یانه هیچ ارتباطی به درست یا غلط بودن محتوایی که ارایه میکنه نداره و پرداختن به این موضوع کاردغلطیه و حمله به شخص به حساب میاد
@Mirsad1 June 2026Replying to andandحرف شما درسته و خود شما انسان قابل احترامی هستین، برای من افتخاره شخص محترمی مثل شما رو در بین دوستانم داشته باشماینکه بحث به اینجا کشید از توهین ناموسی ایشون به من بودو در ابتدا هم ایشون به تعداد زیادی خانم در اتاق توهین کردن و وقتی رفتن روی استیج به حای یک عذرخواهی ساده دوباره به همه اهانت کردن
@Yazdan_m1 June 2026Replying to andandاینکه این رفتار ایشون در صورتی که انجام داده باشه و براش دلیل موجهی هم نداشته باشه کار بسیار غلطیه شکی نیستـ ولی من ربطشو به بحث استدلالی تون رو متوجه نشدم. جسارتا در کامنت قبلی منظورم من و شمای نوعی بود ـیوقت سوتفاهم نشه.
@Mirsad1 June 2026Replying to andandو مهمتر از هر کاری ایشون بارها از چندین نفر درخواست آدرس و شماره تلفن و اسم کردن! بارها انگ زدن که منو تهدید میکنین درحالیکه حتی یک پیام که اینجوری باشه وجود نداره! در حقیقت ایشون به شدت پروندهساز هستن و میدونید که در فضای اپ ایرانی چقدر میتونه هزینهزا باشه این پروندهسازیها
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andandخب بنده ی خدا درخواست شماره تلفن کردن دیگه.درخواست شماره شناسنامه و کارت ملی نکردن که. و اینکه به طرف نگفته که حتما بایدشماره تلفن خودتو بدی.یعنی اگر اوشون شماره ی دوستش و یا یک عزیز دل دیگری رو که مثل خودش در حدمی بودرو میداد هم بنده مطمئنم مهندس می پذیرفتن.پول دستی که نخواسته از طرف بابا
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andبدون شک رفتار دوستمون خیلی تند و بی پروا و همراه با توهین و فحاشی بوده. و اینکه علیرغم احترامی که براشون قائلم باید بگم دلیلشون برای شروع این توهینها اصلا منطقی نیست و میشد به گونه ی دیگه یی عمل کرد. حتی اگر از شما رفتار نادرستی سر زده باشه
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andدر نهایت امیدوارم بعد از این حدود بیست و چهار ساعت پر تنش و پر اضطراب پر فحش و پر هزینه و این بریدن هایی که برای حال خوبمون ایجاد شد این داستان به یک دستاوردی ختم شده باشه. عزیزی به عزیز دیگری لینک شده باشه بک چنلی به کار افتاده باشه و شماره تلفنی لااقل دست به دست شده باشه.جوانهارو دریابیدخدایی
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andجوانهای طفل معصوم در ساختار طبیعی و غریزی بدن های طفل معصومشون اعضا و جوارحی دارن بشدت بخواه ناهمراه سرتق و بیس چاری گشنه. نکته ی بد داستان اینه که اون اعضا بصورت ایالت خود مختار به زور دگنک کنترل شده عمل میکنن و دائم قصد جدایی طلبی و خواستار رفتن و الحاق شدن به ملحق دیگری رو دارن.به روحت قسم
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andدر نهایت هم به یک روایتی از امام محمدغزالی اشاره میکنم که در کتاب بخواب الاموال میفرماید یاایهاالجوانون اموال خودتون رو لااقل و لطفا موقع خواب دیگه بخوابونین .اخه لامصب ما موقع خوابم از دست شما آسایش نداریم. ما میخوابیم اون بلند میشه میشینه! اون یکی اب بینیش میاد این یکی سرشو میکوبه دیوار.عجبا!!
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andامیدوارم دوستان عزیزم خاصه جناب مهندس افشار از این مقال طرفی بسته باشن و کمی آرام گرفته باشه قلب بزرگ و جادارشون. یعنی خدایی میشه از قلب دوستان در راستای توسعه و تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل و ایاب و ذهاب شهری و بین شهری و بین کشوری و بینابینی استفاده کرد.رفت و برنگشت. لامصبا همه هم خوش تیپ
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andداداش شماره کارت همون قبلیه ست. فقط به مناسبت درپیش بودن سالگرد سقوط هواپیمای روسی حامل فرمانده ی راحلشون و احترام به قلب داغدار دوست و متحد لایی کش و دودره بازمون جناب شوتین بیس درصد تخفیف درنظر گرفتیم به جهت تکریم کاربرامون. فقط چون تحریمیم این آپشن برای کشور خودمون قفلش باز نمیشه.
@Yazdan_m2 June 2026Replying to andداداش میگم بسه. دیگه هان. ـ!!؟ من اخه دوتا اپ دیکه هم باید سربزنم. برای ساعت چهارتا شش هم سه تا قرار دارم که دوتاش هم زمانش هم مکانش باهم تداخل پیدا کرده. فکر کنم احتمالا بازم باید دنبال این باشم یکیرو پیدا کنم جای خودم بفرستم بره سر قرار. یه فرد امین و چشم و دل پاک مثل خودت. به مرتضی عقیلی قسم