10 خرداد 1405
🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها
VirAva

🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها🔥اخبار و تحلیل🔥

00:0048:00:41
Profile picture of ‌محمد افشار‌
@Mohammad14TheMohammad11 خرداد 1405
Replying to and
بله دوستان عزیز اینطوریه، تهدید میکنن ، تو بحث استدلالیhttps://virasty.com/Mirsad/1780300700900897385

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Yazdan. M‌
@Yazdan_m11 خرداد 1405
اساساً کسی که به دانش و استدلال مسلح باشه امکان نداره از بیان و کلام به مشت گره کرده برسه هرگاه در چنین مباحثی فرد به این سطح نزول کرد مطمئن باشید نه تنها به بحث و به طرف مقابل بلکه در حد استدلال خودش هم ظلم کرده ولو اینکه استدلالش غلط باشه یا درستـ.داشتن آداب گفتگو ارجح بر خود گفتگوئه
Profile picture of ‌Mir Sad‌
@Mirsad11 خرداد 1405
آقا یزدان این دوستتون نمیدونم چی مصرف می‌کنه که انقدر از همه چیز می‌ترسه!اصلا کسی تهدیدی نکرده انقدر داره هوچی گری می‌کنهاگر دوستش هستید بگید کمتر مصرف کنه، اوضاعش اصلا خوب نیست
Profile picture of ‌Yazdan. M‌
@Yazdan_m11 خرداد 1405
قطعا که افتخاره اگر من رو در زمره دوستان خودتون قرار بدید. الانم فارغ از اینکه من با کسی دوست هستم یانه،،چون بحث استدلالی داشتید میکردیدمیخوام بگم اساسا اینکه طرف چیزی میکشه یانه هیچ ارتباطی به درست یا غلط بودن محتوایی که ارایه میکنه نداره و پرداختن به این موضوع کاردغلطیه و حمله به شخص به حساب میاد
Profile picture of ‌Mir Sad‌
@Mirsad11 خرداد 1405
حرف شما درسته و خود شما انسان قابل احترامی هستین، برای من افتخاره شخص محترمی مثل شما رو در بین دوستانم داشته باشماینکه بحث به اینجا کشید از توهین ناموسی ایشون به من بودو در ابتدا هم ایشون به تعداد زیادی خانم در اتاق توهین کردن و وقتی رفتن روی استیج به حای یک عذرخواهی ساده دوباره به همه اهانت کردن
Profile picture of ‌Yazdan. M‌
@Yazdan_m11 خرداد 1405
اینکه این رفتار ایشون در صورتی که انجام داده باشه و براش دلیل موجهی هم نداشته باشه کار بسیار غلطیه شکی نیستـ ولی من ربطشو به بحث استدلالی تون رو متوجه نشدم. جسارتا در کامنت قبلی منظورم من و شمای نوعی بود ـیوقت سوتفاهم نشه.
Profile picture of ‌Mir Sad‌
@Mirsad11 خرداد 1405
و مهم‌تر از هر کاری ایشون بارها از چندین نفر درخواست آدرس و شماره تلفن و اسم کردن! بارها انگ زدن که منو تهدید می‌کنین درحالیکه حتی یک پیام که اینجوری باشه وجود نداره! در حقیقت ایشون به شدت پرونده‌ساز هستن و میدونید که در فضای اپ ایرانی چقدر میتونه هزینه‌زا باشه این پرونده‌سازی‌ها
Profile picture of ‌Yazdan. M‌
@Yazdan_m12 خرداد 1405
خب بنده ی خدا درخواست شماره تلفن کردن دیگه.درخواست شماره شناسنامه و کارت ملی نکردن که. و اینکه به طرف نگفته که حتما بایدشماره تلفن خودتو بدی.یعنی اگر اوشون شماره ی دوستش و یا یک عزیز دل دیگری رو که مثل خودش در حدمی بودرو میداد هم بنده مطمئنم مهندس می پذیرفتن.پول دستی که نخواسته از طرف بابا
Profile picture of ‌محمد افشار‌
@Mohammad14TheMohammad12 خرداد 1405
Replying to and
❤️🤙🏽 یزدان عزیز
در نهایت هم به یک روایتی از امام محمدغزالی اشاره میکنم که در کتاب بخواب الاموال میفرماید یاایهاالجوانون اموال خودتون رو لااقل و لطفا موقع خواب دیگه بخوابونین .اخه لامصب ما موقع خوابم از دست شما آسایش نداریم. ما میخوابیم اون بلند میشه میشینه! اون یکی اب بینیش میاد این یکی سرشو میکوبه دیوار.عجبا!!
12:44 - 12 خرداد 1405

1 Reactions
80 Views