دوست عزیزم انصاف انصاف اولا همین رفراندوم یک گزینه ای را کدوم کشور انجام داده؟دوما برای نوع حکومت جمهوری اسلامی بین دوگزینه آری یا نه رفراندوم شدچطور یک نفر رای بده تصویب میشه این چه منطقیه؟! در آن رفراندوم اگر۱۰نفر هم شرکت میکردن و۶نفر نه میگفتند جمهوری اسلامی انتخاب نمیشد، الکترال را جستجو کنید