Replying to andandhttps://virasty.com/Shahabsafayi/1781955611611974215 رهبر معصوم نیست ،چون چهارده تا معصوم بیشتر نداریم . ولی خوب اینم ببین 👇قطعا از راه پدر بزرگوارش تخطی نمیکنه (#عزتـایران )مدافعان وطن و دلسوزان نظام به خودتان بیایید :این سخنان حاج آقای نبویان که از رسانه ملی پخش شده بسیار بسیار مهم است.اگر ایشان درست فرموده باشد که واویلا وإنا لله وإنا إلیه راجعون.واگر درست نفرموده باشد، باتوجه به پخش آن از آنتن زنده تلویزیون، باید دقیق، منصفانه و رو در رو نقد شود.(گرچه ظاهراً ایشا…Show more16 MB
Replying to andظاهرا از شرایط ولی فقیه چیزی نمیدونید! یه تحقیقی کنید.البته تجربه 47 ساله تا به اینجا نشون داده که امام های انقلاب اشتباهی نکردن.
Replying to andمذاکره با امریکا دیگه معصومیت نمیخواد یه بچه هم میفهمه که قصد نیت امریکا چیه منتهی مسئولین ما نمی فهمن هرچند مذاکره مسئولین برا خودشون و خانواده هاشونه نه برای ملت