8 March 2025
آقا فرمودند باید ارزش پول ملی حفظ شود ، یک مشت نادان میگن پس ارز ترجیحی درسته. آخه نادان اولا کسی منکر حفظ ارزش پول ملی نیست که شما مصادره به مطلوب کنید ثانیا سالهاست ارز ترجیحی است ، هم ارزش پول ملی سقوط کرده هم کلی فساد و رانت ایجاد شده و نهایتا قدرت خرید مردم پایین آمده است.
🤣اخوی یک ارز به یک قیمت آن هم با قیمت گذاری حاکمیت به صورت شفاف نه با قیمت گذاری عده ای گرگ زالو صفت به اسم صادرات چی و واردات چی در بازار توافقی. حالا شما هر چی دوس داری اسمشو بذار.
01:56 - 9 March 2025

110 Views


1 Reply