آقا فرمودند باید ارزش پول ملی حفظ شود ، یک مشت نادان میگن پس ارز ترجیحی درسته. آخه نادان اولا کسی منکر حفظ ارزش پول ملی نیست که شما مصادره به مطلوب کنید ثانیا سالهاست ارز ترجیحی است ، هم ارزش پول ملی سقوط کرده هم کلی فساد و رانت ایجاد شده و نهایتا قدرت خرید مردم پایین آمده است.
