اتحاد ما، حول انتقام خون رهبر شهیدمان است
@Montazer_5030 April 2026Replying toمذاکره مقتدرانه بدون باج دادن به طرف مقابل، نوعی انتقام است اما انتقام اصلی رو باید خود را قوی ترکنیم
@Parvaz_abr30 April 2026Replying toمذاکره از نظر اینها باید چه چیزی بدی یه چیزی بگیری!اولا که آدم عاقل سر حق خود با کسی مذاکره نمیکند!در ثانی شیطان بزرگ همیشه ضرر زده و هیچ نفعی نرسانده !دلیل؟ تجربه ثالثا آمریکا تا بحال سر کدام یک از داشته های خود حاضر شده با ما مذاکره کنه؟؟؟! آمریکا فقط فکر بلعیدن ایران است
@Parvaz_abr30 April 2026Replying toدر هر صورت هر بار این مذاکره بود که جان مردم ما را به خطر انداخت مذاکره =سایه جنگ#نه_به_مذاکره#تله_مذاکره