اتحاد ما، حول انتقام خون رهبر شهیدمان است
@Montazer_5030 April 2026Replying toمذاکره مقتدرانه بدون باج دادن به طرف مقابل، نوعی انتقام است اما انتقام اصلی رو باید خود را قوی ترکنیم
@Parvaz_abr30 April 2026Replying toمذاکره از نظر اینها باید چه چیزی بدی یه چیزی بگیری!اولا که آدم عاقل سر حق خود با کسی مذاکره نمیکند!در ثانی شیطان بزرگ همیشه ضرر زده و هیچ نفعی نرسانده !دلیل؟ تجربه ثالثا آمریکا تا بحال سر کدام یک از داشته های خود حاضر شده با ما مذاکره کنه؟؟؟! آمریکا فقط فکر بلعیدن ایران است
@Montazer_5030 April 2026Replying toبله همین این مطالب درست اما در مقابل یه جانی دیوانه ومنافقین نباید جان مردم را بی مهابا به خطر انداخت.حساب شده .بایددر عرصه نظامی ،علمی،اقتصادی قویتر شد.مگر دشمن جنگ ترکیبی راه نیانداخته پس باید دفاع وحمله ترکیبی داشت آیا آماده ایم؟!
@Montazer_5030 April 2026Replying toما هم مخالف مذاکره ایم اما از فرصتها باید حداکثر استفاده در رفع نقاط ضعف وقوی ترشدن کرد.