اتحاد ما، حول انتقام خون رهبر شهیدمان است
@Montazer_5030 April 2026Replying toمذاکره مقتدرانه بدون باج دادن به طرف مقابل، نوعی انتقام است اما انتقام اصلی رو باید خود را قوی ترکنیم
@Montazer_5030 April 2026Replying toبله همین این مطالب درست اما در مقابل یه جانی دیوانه ومنافقین نباید جان مردم را بی مهابا به خطر انداخت.حساب شده .بایددر عرصه نظامی ،علمی،اقتصادی قویتر شد.مگر دشمن جنگ ترکیبی راه نیانداخته پس باید دفاع وحمله ترکیبی داشت آیا آماده ایم؟!