20 February 2024
از سختی های مقدس بودن...یک نمونه اش 22 بهمن پرچمی دستم داده بودند. ( از نوع کلاه)بعد از مراسم ماتم گرفته بودم این رو چطور از خودم جدا کنم بدون بی احترامیپدرم در اومد . در نهایت در حیاط یک مجموعه دولتی رها کردم به امید حق البته امیدوارم هیچ وقت چاپ خونه این ها نرید که ...متاسفانه...

This post was deleted by the post author.

متاسفانه توجه نمیشه ازین موارد زیاده رو کارت ها رو برگه ها رو پرده و پرچم و و و و و
20:17 - 20 February 2024

1 Reactions
70 Views