از سختی های مقدس بودن...یک نمونه اش 22 بهمن پرچمی دستم داده بودند. ( از نوع کلاه)بعد از مراسم ماتم گرفته بودم این رو چطور از خودم جدا کنم بدون بی احترامیپدرم در اومد . در نهایت در حیاط یک مجموعه دولتی رها کردم به امید حق البته امیدوارم هیچ وقت چاپ خونه این ها نرید که ...متاسفانه...
This post was deleted by the post author.