از سختی های مقدس بودن...یک نمونه اش 22 بهمن پرچمی دستم داده بودند. ( از نوع کلاه)بعد از مراسم ماتم گرفته بودم این رو چطور از خودم جدا کنم بدون بی احترامیپدرم در اومد . در نهایت در حیاط یک مجموعه دولتی رها کردم به امید حق البته امیدوارم هیچ وقت چاپ خونه این ها نرید که ...متاسفانه...

This post was deleted by the post author.

17:38 - 20 February 2024

2 Reactions
384 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مرتضی‌
@Morteza110_8120 February 2024
Replying to
متاسفانه توجه نمیشه ازین موارد زیاده رو کارت ها رو برگه ها رو پرده و پرچم و و و و و